کد خبر: ۱۶۹۱۹۳
زمان انتشار: ۱۶:۴۰     ۰۶ مهر ۱۳۹۲
رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: «رفتاری که امیر قلعه نويی در بازی با ذوب آهن داشت هیچ سرمربی در لیگ برتر نداشته است.»

598؛ اسماعیل حسن زاده در خصوص اینکه گفته بود اگر استقلال به فینال برسد قلعه نويی بخشیده می شود اظهار داشت: «همه چیز از یک شوخی شروع شد. ما مدت ها پیش رای بازی استقلال و ذوب آهن را صادر کردیم اما گفتیم قبل از بازی حساس استقلال و بوریرام رای را ندهیم تا حواس استقلالی ها پرت نشود. رسیدیم به بازی حساس با تیم کره ای و بعد از آن رای را اعلان کردیم تا افکار استقلالی ها گسسته نشود و فقط به فکر فوتبالشان باشند اما بیشتر از این نمی شد رای را نگه داشت چون فقط رای برای استقلال نبود و برای ذوب آهن هم بود و باید اجرا می شد.»


وی ادامه داد: «یکی از دوستان به شوخی پرسید اگر استقلال به فینال صعود کند قلعه نويی را می بخشید که من هم گفتم چرا که نه. ما هم سیاست تنبیه و جریمه داریم و هم سیاست تشویق. الان هم می گویم و تاکید می کنم در صورتی که استقلال به فینال آسیا برسد حتما قلعه نويی بخشیده خواهد شد.»


حسن زاده درباره اعتراض قلعه نويي به این محرومیت افزود: «قلعه نويی در دیدار استقلال و ذوب آهن رفتاری داشت که هیچ سرمربی تاکنون در لیگ برتر نداشته است. او رفتار بدی در کنار خط داشت و مهم تر از همه اینکه به کل مقامات سازمان لیگ و فدراسیون هم دهن کجی کرد. او نگذاشت ساموئل به عنوان بهترین بازیکن اخلاق انتخاب شود و به طعنه گفت جایزه را به فرد دیگری بدهید. این اهانت و رفتار تحقیرآمیز فقط از طرف قلعه نويی تاکنون سر زده و یکی از دلایل اصلی محرومیت وی همین موضوع است.»


رییس کمیته انضباطی در پایان خاطرنشان کرد: «ما هم سیاست تنبیه داریم هم تشویق. چه ایرادی دارد که قلعه نويی بخشیده شود؟ ما قبلا هم از وی تقدیر کرده ایم و اگر به فینال برسند یک جلسه محرومیت قلعه نويی بخشیده خواهد شد.»
اوج نيوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها