کد خبر: ۱۶۹۱۶۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۰۶ مهر ۱۳۹۲
رئیس پلیس آگاهی استان گلستان از دستگیری سارقی که در پارک‎ها اقدام به سرقت طلا و جواهر کودکان می‎کرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدرضا اکبری ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان اظهار داشت: هفته گذشته پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی سارقی که در پارک‎ها در سطح استان اقدام به سرقت طلا و جواهر کودکان می‎کرد دستگیر شد.

وی ادامه داد: این سارق خانمی بوده که تا به امروز با اعتراف‎ها و جمع‎آوری مدارک کارشناسان و کارآگاهان این اداره پنج مورد سرقت این خانم در شهرک جامی، یک مورد در یکی از پارک‎های شهرستان خان‎ببین و سه مورد در پارک شهر گرگان کشف شده است.

دستگیری کیف‎قاپ حرفه‎ای در گرگان

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان تصریح کرد: همچنین در هفته گذشته ماموران این اداره موفق به دستگیری کیف‎قاپ حرفه‎ای شدند که این شخص تا به ین لحظه به بیش از 30 فقره کیف‎قاپی در گرگان اعتراف کرده است.

اکبری بیان کرد: این کیف‎قاپ با وسیله نقلیه موتور سیکلت و به صورت تک سرنشین اقدام به کیف‎قاپی می‎کرده که تحقیقات در خصوص شناسایی شاکیان دیگر در دست برسی و اقدام است.

وی همچنین از تشکیل دبیرخانه احتکار در اداره آگاهی استان خبر داد و افزود: از تاریخ 28 فروردین ماه سال جاری دبیرخانه تخصصی مبارزه با احتکار در این اداره تشکیل شد که تا به امروز نزدیک به 76 تن اقلام احتکار شده کشف و ضبط شده است.

اکبری خاطرنشان کرد: در خصوص مبارزه با کالای قاچاق نیز تا به امروز یک هزار و 592 پرونده درباره کالاهای مختلف گمرکی، دارویی، آرایشی و بهداشتی، تجهیزات رایانه‎ای، لوازم خودرو و موتور سیکلت، درختان جنگلی و عتیقه‎جات، لوازم صوت و تصویر و اقلام دیگر تشکل شده است.

وی در پایان ابراز داشت: در پی تشکیل و کشف و ضبط موارد ذکر شده تعداد یک هزار و 700 نفر مرد و 90 نفر زن که در این پرونده‎ها دخیل بوده‎اند دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده‎اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها