کد خبر: ۱۶۸۹۰۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۰     ۰۴ مهر ۱۳۹۲
پزشک معالج علی کریمی گفت: «برای من خیلی با ارزش است که با وجود ترافیک تهران زودتر از زمان مقرر به کلینیک می آید.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ اصلا فکرش را نمی کرد که با یک پاس پشت پا دچار چنین مصدومیتی شود. عضله پشت پای راست علی کریمی دچار پاره گی شد و پس از هماهنگی با کادر پزشکی تراکتورسازی برای درمان به تهران آمد.

 

کریمی پس از ام.آی.آر برای شروع درمان به کلینیک دکتر زرینه (پزشک سابق پرسپولیس) رفت. زرینه می گوید: «ایشان روز شنبه گذشته مراجعه کردند که مشکل کشیدگی ران پای راست از نوع دوم را دارند.»

 

وی در ادامه توضیحاتش گفت: «درمان اولیه از همان روز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر را آغاز کردیم. خوشبختانه روند رو به بهبودی داشته اند و از شنبه آینده تمرینات مربوط به تقویت عضله را انجام می دهیم. این نوع آسیب دیدگی ها معمولاسه تا چهار هفته زمان می برد که یک هفته آن سپری شده است.»

 

زرینه به موضوعی اشاره می کند که فصل پیش و پس از مصدومیت کریمی در بازی با صبای قم هم شاهد آن بودیم. او می گوید: «کریمی یک بازیکن حرفه ای است و برای من خیلی با ارزش است که با وجود ترافیک تهران زودتر از زمان مقرر به کلینیک می آید. خیلی خوشحالم که او را اینطور با انگیزه می بینم و مطمئنم پس از بهبودی می تواند مثل بازی های گذشته به تیمش کمک کند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها