کد خبر: ۱۶۸۸۵۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۰۴ مهر ۱۳۹۲
فروش لوازم التحرير ايراني اسلامي در حاشيه نماز جمعه، اتفاق مثبتي‌ست كه فرخندگي آن فقط به جهت رسيدن اين لوازم التحرير به دست خانواده‌هايي بيشتر نيست و در فروش بيشتر اين كالاها محدود نمي‌شود.

به گزارش رجانيوز، جرياني كه يكي دو سال پيش با توليد و توزيع محدود لوازم التحرير بومي آغاز شده بود امسال روند پرشتاب‌تري گرفت و علاوه بر ورود توليدكننده‌هاي بيشتري به اين حوزه، توزيع مناسب‌تري نيز پيدا كرد. تبليغات نسبتاً مناسب هم باعث شد تا خانواده‌هاي دغدغه‌مند بيش از پيش با اين نوشت‌افزارها آشنا شوند و از آنها استقبال كنند. تا كنون هشت گروه توليدي اقدام به طراحي و عرضه اين نوشت‌افزارها كرده‌اند كه فهرست آنها را مي‌توانيد در اينجا مشاهده كنيد.

اما يكي از اقدامات فرخنده‌اي كه در مسير توزيع اين كالا صورت گرفت، فروش آنها در حاشيه مصلي‌هاي نماز جمعه در سراسر كشور بود. اولين بار در جمعه 26 شهريور و با همكاري ستاد نماز جمعه امكان فروش نوشت‌افزار ايراني اسلامي در حاشيه نمازجمعه‌هاي سراسر كشور فراهم شد. بعد از آن بار ديگر امكاني فراهم آمد تا در نماز جمعه تهران نيز اين كالاها فروش رود. اتفاقي كه فردا در اطراف دانشگاه تهران خواهد افتاد.

اين اتفاق خوشحال كننده در بطن خود دلايل بيشتري براي اميدوار شدن دارد؛ دلايلي كه به فروش بيشتر اين نوع نوشت‌افزار و رسيدن آنها به دست تعداد بيشتري از دانش‌آموزان ايراني محدود نمي‌شود. بلكه يكي از دلايل اين خوشحالي و اميدواري فعال شدن ظرفيت نماز جمعه بعنوان ميعادگاه هفتگي امت حزب الله است.

رهبر معظم انقلاب در ديدار چندي پيش خويش با ائمه جمعه سراسر كشور در توصيفي جامع و لطيف نماز جمعه را «یك شبكه ارزشمند دینی، مردمی و حكومتی» خواندند. حال اگر در همين جمله كوتاه دقت شود مي‌توان ظرفيت‌هاي عظيمي كه در آن نهفته است را درك كرد. برگزاري همزمان نماز جمعه در 750 نقطه از كشور و گردهمايي ده‌ها هزار نفر بصورت هفتگي دور هم ديگر امكان عظيمي است كه بعيد است هيچ كشور ديگري آن را در اختيار داشته باشد.

حال با دقت در همين امكان و ظرفيت مي‌توان اين ميعادگاه هفتگي را بعنوان مجرايي براي ترويج، تشويق و حتي توزيع محصولات جبهه فرهنگي انقلاب فعال كرد. استفاده از شبكه نمازجمعه براي توزيع و فروش لوازم التحرير ايراني و اسلامي نمونه‌اي هرچند كوچك اما اميدوار كننده است از تلاشي در همين جهت. اگر اين توجه در ستاد نماز جمعه و همه ائمه جمعه سراسر كشور ايجاد شود مي‌توان  به فعال شدن همه ظرفيت‌هاي اين «شبكه ارزشمند دینی، مردمی و حكومتی» اميدوار بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها