کد خبر: ۱۶۸۸۳۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۰۴ مهر ۱۳۹۲
فیلمبرداری فیلم سینمایی «شهر موش‌ها ۲» به کارگردانی مرضیه برومند ۵ مهر ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین، فیلم «مدرسه موش‌ها» در ۱۳۶۴ به کارگردانی سینمایی محمدعلی طالبی و کارگردانی عروسکی مرضیه برومند تولید شد.

  این فیلم سینمایی برای ردهٔ سنی کودکان ساخته شده و عروسک‌های آن قبلا در سریال تلویزیونی «مدرسه موش‌ها» ایفای نقش کرده بودند و برخلاف سریال تلویزیونی «مدرسه موش‌ها»، بخش بسیاری از این فیلم در فضای باز فیلمبرداری شد.

این فیلم توانست در در سال ۶۴ به فروش خوبی در گیشه سینما‌ها دست پیدا کند و عنوان یکی از فیلم‌های پرفروش سینمای ایرانی را به خود اختصاص بدهد.

شهر موشها


در سری اول فیلم «شهر موش‌ها» چهره‌های چون حمید جبلی، ایرج طهماسب، راضیه برومند، مسعود کرامتی، ناصر غفرانی فر، طاهره برومند، آزاده پورمختار، مهدی می‌گانی، رضا پرنیانزاده، کامبیز صمیمی‌مفخم، فاطمه معتمدآریا، مجید شناور، راضیه برومند، صوفیا محمودی، اعظم بوریاباف، فرانک عرب، هایده مهراد، عادل بزدوده، رحیم دوستی، شاپور امین، شکوفه کوثری، فریبا جدیکار، مریم سعادت، زنده یاد رضا ژیان صدا پیشگی می‌کردند.

حالا پس از ۲۸ سال مرضیه برومند قصد دارد سری دوم «شهر موش‌ها» را مقابل دوربین ببرد. تصمیمی که به گفته برومند ۲۸ سال از از پذیرفتنش سر باز زد تا تصویر و خاطره بچه‌های دیروز را از این فیلم ماندگار مکدر نکند.سر انجام منیژه حکمت وعلی سرتیپی به عنوان تهیه کنندگان این فیلم توانستندخیال مرضیه برومند را بابت تولید با کیفیت این فیلم سینمایی جلب کنند و در ‌‌نهایت دی ماه سال گذشته پیش تولید فیلم اغاز شد و ساخت عروسک‌هایی که از ۲۸ سال پیش تا امروز بر اثر مرور زمان اثری از ان‌ها باقی نمانده بود و البته ساخت دکوری که قرار است شهر جدید موش‌ها باشد،۹ ماه زمان برد و قرار است 5 مهر ماه آغاز فیلمبرداری این فیلم عروسکی باشد. طبق برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است این فیلم سینمایی در نوروز ۹۳ اکران شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها