کد خبر: ۱۶۸۸۲۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۰     ۰۴ مهر ۱۳۹۲
پرسپولیس در هفته‌هاي يازدهم ادوار لیگ برتر، صاحب 5 پيروزي شده‌اند و در مقابل، 6 تساوي و يك شكست را هم در كارنامه دارند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ در تمام سال‌هايي كه از ليگ برتر پشت سر گذراند‌ه‌ايم، پرسپوليس فقط يك بار در هفته يازدهم ناكام بوده است. پرسپوليسي‌ها در دوازده دوره پيشين ليگ برتر و در هفته‌هاي يازدهم اين رقابت‌ها، صاحب 5 پيروزي شده‌اند و در مقابل، 6 تساوي و يك شكست را هم در كارنامه دارند.

 

جالب اما اينكه تنها شكست تيم قرمزپوش پايتخت در هفته‌هاي يازدهم ادوار گذشته ليگ برتر به فصل دهم برمي‌گردد كه پرسپوليس در دربي 69 مقابل استقلال تن به شكست يك بر صفر داد. همچنين پرسپوليس امروز در حالي از هفته يازدهم ليگ به مصاف فجرسپاسي مي‌رود كه هيچ‌گاه در اين هفته‌ها با فجرسپاسي ديدار نداشته و اين رويارويي براي اولين‌بار در هفته يازدهم به وقوع خواهد پيوست.

 

پرسپوليس در فصل‌هاي اول، سوم تا پنجم و همچنين فصل هشتم همه رقيبانش در هفته يازدهم را شكست داده و در 6 فصل ديگر برابر حريفان به تساوي رسيده است. آن‌هم در حالي كه يك فصل پيش، همين تيم در شرايطي كه محمود ياوري را بالاي سر خود داشت، پرسپوليس را در ورزشگاه آزادي شكست بدهد اما در دور برگشت در ورزشگاه حافظيه مغلوب قرمزپوشان شد.

 

نكته جالب‌تر اينكه پرسپوليس در فصل جاري همه امتيازهاي بازي‌هاي خانگي‌اش را به دست آورده اما در بازي‌هاي خارج از خانه چيزي بيشتر از دو تساوي و سه شكست نصيبش نشده و اگر قرار بر تكرار روند يك برد در ميان هفته‌هاي پيش باشد، بايد امروز منتظر پيروزي پرسپوليس باشيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها