کد خبر: ۱۶۸۷۸
زمان انتشار: ۱۵:۲۳     ۱۲ مرداد ۱۳۹۰
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تاکید کرد: اگر آنطور که محمدرضا خاتمی می گوید حزب مشارکت یک اپوزوسیون نجیب است باید لغت‌نامه ها را از نو نوشت چرا که ظاهراًً نجیب بودن معنای جدیدی یافته است.

احمد نجابت در گفتگو با مهر، در خصوص اظهارات اخیر محمدرضا خاتمی مبنی بر اینکه حزب منحل شده مشارکت یک اپوزوسیون نجیب بوده است،اظهار داشت: متاسفانه در ادبیات سیاسی در عصر کنونی به لغات سیاسی تجاوز شده است.

وی افزود: اگر آنطور که محمدرضا خاتمی می گوید حزب مشارکت یک اپوزوسیون نجیب است باید لغت‌نامه ها را از نو نوشت چرا که ظاهراًً نجیب بودن معنای جدیدی یافته است.

نجابت تاکید کرد: اقداماتی که احزاب منحل شده مشارکت و مجاهدین در ایام فتنه کردند که موجب تشویق سران آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی قرار گرفت قابل مقایسه با اقدامات یک اپوزوسیون تعریف شده در درون نظام نیست و به مراتب از چنین شاخصی بدتر است.

شکست تئوری خاتمی

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هنگامی که محمد خاتمی رئیس جمهور ایران بود تئوری تبدیل معاند به مخالف و مخالف به موافق را مطرح می کرد، گفت: با این وجود شاهد بودیم که تئوری و عملکرد آنها مدتها قبل از فتنه به این منجر شد که در طیف اصلاح طلب موافق به مخالف و مخالف به معاند تبدیل شدند.

نجابت تاکید کرد: شاهد هستیم که برخی از اعضای مشارکت و مجاهدین که در فتنه نقش موثری داشتند به آمریکا و انگلیس فرار کرده و اقداماتی را بر علیه جمهوری اسلامی انجام می دهند.

مشارکت و مجاهدین اپوزوسیون بی انصاف هستند

وی تصریح کرد: معتقدم امثال محمدرضا خاتمی و یاران وی در احزاب منحل شده مشارکت و مجاهدین نه تنها نجیب نیستند بلکه یک اپوزوسیون بی انصاف هستند و عده ای از آنها خیانت سنگینی به انقلاب کردند و در پشت صحنه به هدایت فتنه پرداختند و فعالیت آنها در راستای تبدیل جمهوری اسلامی به یک اسلام آمریکایی متمرکز شده بود.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امثال محمدرضا خاتمی برای اینکه خیال کنند در صحنه سیاسی کشور حضور دارند هر از چند گاهی افاضاتی را مطرح می کنند اما معتقدم گاهی اوقات سخنانی از سوی این افراد مطرح می شود که خودشان هم متوجه نیستند چه می گویند.

حرفهای محمدرضا خاتمی خریداری ندارد

نجابت با بیان اینکه اگر محمدرضا خاتمی و هم حزبی های وی منتقد بودند ، نظام با آغوش باز از آنها استقبال می کرد، گفت: این افراد حرفهایی می زنند که به هیچ وجه خریداری ندارد.

وی به عملکرد محمدرضا خاتمی در مرکز پژوهشهای مجلس ششم اشاره کرد و افزود: اگر تحقیق و تفحص از عملکرد وی در مرکز پژوهشهای مجلس ششم صورت بگیرد مشخص خواهد شد که آیا این افراد اپوزوسیون هستند یا به نظام جمهوری اسلامی خیانت کردند؟

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پایان تاکید کرد: محمدرضا خاتمی و امثال وی مرده سیاسی به حساب می آیند و به آخر خط رسیده اند و به هیچ وجه محلی از اعراب ندارند.

گفتنی است، محمد رضا خاتمی دبیر کل سابق حزب مشارکت اخیرا در گفتگویی با یکی از رسانه های اصلاح طلب این تشکل منحل شده را نجیب ترین اپوزوسیون داخلی نظام معرفی کرده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها