کد خبر: ۱۶۸۶۰۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۰۳ مهر ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خطاب به صادقيان گفت: «ما اينجا چکاره‌ايم که تو فردين بازي درمي‌آوري؟!»

598؛ اولين بازيکني که بعد از پايان بازي جنجالي پرسپوليس و سپاهان واکنش شديدي عليه قهرماني انجام داد پيام صادقيان بود. درست چند روز قبل از اين بازي علي دايي که متوجه مصاحبه‌هاي بيشمار شاگرد جوانش شده بود به او اعتراض کرد و خطاب به صادقيان گفت: «اين روزها شاهد مصاحبه‌هاي مختلفي از تو هستم. هر روز با يک سايت و روزنامه حرف مي‌زني فکر نکن با اين مصاحبه‌ها بزرگ مي‌شوي ... سعي کن حرف‌هايت را در زمين بزني و کمتر مصاحبه کني اگر دوباره ببينيم با رسانه‌اي صحبت کردي از دستت شاکي مي‌شوم پس تا زماني که من تشخيص ندادم با رسانه‌اي مصاحبه نکن.»

 

اما درست بعد از پايان بازي جنجالي جمعه شب اولين بازيکني که عليه قهرماني مصاحبه کرد و او را به بيمار روحي - رواني تشبيه کرد پيام صادقيان بود. بازيکن 24 ساله پرسپوليس مصاحبه‌هاي مختلفي در خصوص اتفاقات بازي با سپاهان انجام داد تا اين موضوع حسابي سرمربي تيم را شاکي کند.

 

در تمرين دوسنبه هم علي دايي در حالي که ناراحت بود صادقيان را در جمع بازيکنان محکوم کرد و به او گفت: «خوب شد به تو گفتم با جايي مصاحبه نکن اگر نمي‌گفتم چکار مي‌کردي و مي‌خواستي چه حرف‌هايي بزني؟»

 

وی با لحن تندتری ادامه داد: «براي چي عليه قهرماني مصاحبه کردي؟ پس ما اينجا چکاره‌ايم که تو فردين بازي درمي‌آوري؟!»

 

سپس دايي به بقيه بازيکنان گفت: «اصلا شما راجع به اتفاقات بازي و قهرماني حرف نزنيد اگر صحبتي باشد من و بقيه بزرگترها از حق تيم دفاع مي‌کنيم. دلم نمي‌خواهد با صحبت‌ها خودتان و تيم را نابود کنيد چرا که اگر هر کدام از شما محروم شويد پرسپوليس ضرر خواهد کرد.»

 

صادقيان هم در حالي که ترسيده بود در اين خصوص گفت: «خيلي اعصابم خرد است سر تيم را بريدند و به همين دليل نتوانستم سکوت کنم. فکر مي‌‌کردم تا قبل از بازي با سپاهان ممنوع‌المصاحبه هستم اما حالا فهميدم که منظور علي آقا چه بوده است.»

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها