کد خبر: ۱۶۸۶۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۱۲ مرداد ۱۳۹۰
598 : نرم افزار معجم معاد در غرفه مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در بخش حوزوی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم مورد بازدید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.


حجت الاسلام علی اصغر شکروی، مدیر روابط عمومی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به این که ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن است، ابراز داشت: افراد با انس و بهربرداری از معارف قرآن در این ماه خود را وارد ضیافت الهی کنند.

وی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: امسال نیز همانند سال های گذشته مؤسسه امام خمینی(ره) با دستاوردهای قرآنی خود در این نمایشگاه حاضر شده است.

مدیر روابط عمومی مؤسسه امام خمینی با بیان این که معرفی آثار و فعالیت های قرآنی موسسه از اهداف حضور در نمایشگاه قرآن است، اظهار داشت: همه آثارهای گروه تفسیر و علوم قرآنی این مؤسسه مانند کتاب، مقالات و نشریات در بخش حوزوی نمایشگاه قرآن معرفی می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: 65 جلد کتاب در موضوعات گوناگون قرآنی، 140 پایان‌نامه قرآنی و 140 مقاله قرآنی از سوی گروه تقسیر و علوم قرآنی تا به الان صورت گرفته است.

حجت الاسلام شکروی تهیه نرم‌افزار معجم معاد که مشتمل بر یازده هزار استشهاد قرآنی است را از دیگر دستاورد گروه تفسیر و علوم قرآنی مؤسسه معرفی کرد و افزود: در آینده نزدیک نرم افزار تصنیف المیزان نیز مورد استفاده علاقه‌مندان قرآنی قرار خواهد گرفت.

وی معرفی هجده نشریه مؤسسه، معرفی آثار آیت الله مصباح یزدی و معرفی مؤسسه در قالب بروشور، سی دی دستاوردهای پانزده ساله‌ ‌را از دیگر برنامه‌های غرفه مؤسسه امام خمینی(ره) در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برشمرد.

مدیر روابط عمومی مؤسسه امام خمینی(ره) در پایان گفت: در ‌مدت برپایی نمایشگاه قرآن سه نشست علمی با حضور کارشناسان و استادان گروه تفسیر و علوم قرآن مؤسسه برگزار خواهد شد.

گفتنی است، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ساعت 17 تا‌ 24، تا چهارم شهریو‌رماه مورد بازدید علاقه مندان قرار می‌گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها