کد خبر: ۱۶۸۵۱۰
زمان انتشار: ۰۹:۰۱     ۰۳ مهر ۱۳۹۲
وبلاگ انقلاب سوم
روحانی با رویکردی جدید که کارشناسان سیاسی غرب آن را «دیپلماسی عمومی فریب» برای خود قلمداد کرده‌اند٬ در اجلاس شرکت کرد؛ همزمان هم آمریکایی‌ها با حربه‌های تبلیغاتی خود به دنبال کشاندن ایران به سر میز مذاکره مستقیم با خود هستند.

به گزارش 598 ، وبلاگ انقلاب سوم نوشت: روحانی برای اولین بار در کسوت ریاست جمهوری به مقر سازمان ملل در نیویورک سفر کرد تا در اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد شرکت و در آن سخنرانی کرد.

  وی با رویکردی جدید که کارشناسان سیاسی غرب آن را «دیپلماسی عمومی فریب» برای خود قلمداد کرده‌اند٬ در این اجلاس شرکت می‌کند؛ همزمان هم آمریکایی‌ها با حربه‌های تبلیغاتی خود به دنبال کشاندن ایران به سر میز مذاکره مستقیم با خود هستند.

در این میان نامه‌هایی را رد و بدل کرده٬ افرادی را به ایران فرستاده و سخنانی را به زبان رانده‌اند؛ در این میان اصلاح طلبان ساده دل و روزنامه‌های زنجیره‌ای شان ذوق مرگ شده و برای این مذاکره مستقیم از هم اکنون اسفند نیز دود کرده‌اند.

ما روحانی را فرد زیرکی می‌دانیم و به او نیز اعتماد کرده و بنا به فرمایش امام خامنه‌ای از او حمایت می‌کنیم؛ کما اینکه ایشان در اولین مصاحبه عمومی خود پس از ریاست جمهوری مواضع خوب و قاطعی را در ارتباط با مذاکره با این شیطان بزرگ گرفت که قابل تقدیر بود.

وی تجربه بسیار ارزشمندی از مذاکرات قبلی و دادن امتیاز و وادادگی در مقابل دشمنان در دوران دوم خرداد بدست آورده‌اند که برایشان و دیدگاهی که نسبت به غربی‌های وعده شکن باید داشته باشند مفید واقع خواهد شد.

لذا به این حقوقدان کارکشته بار دیگر سخنان امام خامنه‌ای را از سر شفقت و دوستی گوشزد کرده و برایشان در مصاف با دشمن همیشگی ایران زمین آرزوی موفقیت می‌کنیم:

«حالا دولت جدید آمریکا می‌گوید ما مایلیم با ایران مذاکره کنیم، بیائید گذشته را فراموش کنیم. می‌گویند ما به سمت ایران دست دراز کردیم؛ خوب، این چه جور دستى است؟ اگر دستى دراز شده باشد که یک دستکش مخمل رویش باشد، اما زیرش یک دست چدنى باشد، این هیچ معناى خوبى ندارد.» (بخشی از بیانات امام خامنه‌ای در جمع زائران و مجاوران حضرت امام رضا علیه السلام در سال 88 )

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۲ - ۰۳ مهر ۱۳۹۲
۰
۰
فکرمی کنم آقای روحانی همه این بازیهای سیاسی رامی داند مثل اصلاح طلبها بی فکرعمل نمی کند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها