کد خبر: ۱۶۸۴۴۶
زمان انتشار: ۲۱:۲۳     ۰۲ مهر ۱۳۹۲
خبرگزاری تسنیم: شاه اردن در سخنانی در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد تاکید کرد بحران سوریه سبب افزایش خشونت در منطقه خاورمیانه شده است.

به گزارش 598، گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، عبدالله دوم شاه اردن در سخنانی در شصت و هشتمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد اعلام کرد بحران سوریه سبب افزایش خشونت در منطقه شده است.

عبدالله دوم در اشاره به فعالیت های خطرناک و خشونت آمیز گروه های افراطی مسلح به ویژه در سوریه که امنیت آن را برهم زده اند، خاطر نشان کرد گروه های افراطی، صلح و ثبات را در منطقه خاورمیانه تهدید می کنند.

شاه اردن در واکنش به حملات اخیر گروه های تکفیری در سوریه و برخی کشورها از جمله پاکستان به کلیساها و مناطق مسیحی نشین اظهار داشت تلاش های بیشتری برای حمایت از اقلیت ها در منطقه انجام خواهیم داد.

عبدالله  دوم با بیان اینکه، ما باید برای تضمین وحدت سوریه و حفظ امنیت آن تلاش کنیم، خاطر نشان کرد جامعه بین  المللی باید به مسئولیت خود در قبال سوری ها عمل کند.

شاه اردن به روند به بن بست رسیده مذاکرات سازش در منطقه اشاره کرد و گفت ما باید تلاش کنیم تا صلح (سازش) هر چه زودتر در خاورمیانه برقرار شود.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها