کد خبر: ۱۶۸۴۳۱
زمان انتشار: ۲۱:۰۹     ۰۲ مهر ۱۳۹۲
خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم والیبال «ب» ایران با وجود برتری برابر قطر از نمایش شاگردانش ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به اندونزی، حسین معدنی پس از پیروزی 3 بر صفر تیم والیبال «ب» ایران مقابل قطر در چارچوب مسابقات والیبال کشورهای اسلامی اظهار داشت: بازی خوبی نبود و انتظار داشتم تیمم بهتر از این بازی کند. 5 نفر از بازیکنان ما برای نخستین بار حضور در عرصه ملی و بازی های بین المللی در این سطح را تجربه می کنند و به همین خاطر استرس دارند و باید با تمرین و کار بیشتر شرایط آنها را بهبود ببخشیم.

سرمربی تیم والیبال «ب» ایران در واکنش به افرادی که اعتقاد دارند این تیم باید به راحتی به عنوان قهرمانی بازی های کشورهای اسلامی دست یابد، گفت: اینطور نیست و ما کار راحتی نداریم. چند تیم قابل احترام مانند مصر، ترکیه، کامرون و اندونزی هستند که کار خیلی راحتی مقابل آنها نداریم.

وی در خصوص مدعیان این دوره از مسابقات گفت: مصر تیم قدری است که در رده جوانان در این مسابقات شرکت کرده است. ترکیه هم تیم جوانان خود را به اندونزی فرستاده اما تیم کامرون با ترکیب اصلی خود گام به این مسابقات گذاشته است. ما هم به نوعی با تیم سوم خود در مسابقات شرکت کرده ایم و چند نفر از بازیکنان برای نخستین بار میدانی بین المللی را تجربه می کنند.

معدنی با تاکید بر اینکه بازیکنان جوان تیمش در دیدارهای سخت تر بهتر عمل می کنند، تصریح کرد: مدافع عنوان قهرمانی مسابقات والیبال کشورهای اسلامی هستیم و برای دفاع از عنوان قهرمانی خود به این دوره از مسابقات آمده ایم. به غیر از قهرمانی به چیز دیگری فکر نمی کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها