کد خبر: ۱۶۸۴۰۹
زمان انتشار: ۲۰:۱۱     ۰۲ مهر ۱۳۹۲
دفاع مياني شياطين سرخ به سنگيني شکست خارج از خانه تيمش در دربي شهر منچستر اذعان و در عين حال تاکيد کرد اين باخت را جبران خواهند کرد.
نمانيا ويديچ با وحشتناک خواندن شکست 4 بر يک منچستريونايتد مقابل من‌سيتي به هواداران تيمش وعدده داد که يونايتد اين ناکامي را در بازي مقابل ليورپول در جام اتحاديه جبران کند.

به گزارش تسنيم، ويديچ در گفت و گو با شبکه اسکاي اسپورت اظهار داشت: باخت در دربي وحشتناک بود و ضربه بدي به ما زد اما هيچ کس در آينده نمي‌خواهد اين اتفاق را مرور کند. چه ببريد، چه ببازيد اين سوال هميشه مطرح مي‌شود که آيا سرمربي تيم باکفايت است؟ آيا عملکرد بازيکنان خوب است؟ من مانند بقيه به اين اتفاق نگاه نمي‌کنم. يونايتد تيمي با سابقه و با قدمت است. يونايتد بازيکناني دارد که هر يک از‌ آنها کلي جام برده‌اند و در ترکيب تيم‌هاي ملي خود جزو مهره‌هاي اصلي هستند. بازيکنان اين تيم تجربه فراواني دارند.

ويديچ افزود: شکست به سيتي کام‌مان را تلخ کرد اما مهم‌ترين چيزي که مربي جديد (ديويد مويس) و مربي قبلي (سرالکس فرگوسن) گفته‌اند اين بود که ما بايد به اين شکست واکنش نشان داده و آن را با بردن بازي بعدي جبران کنيم.

مدافع صرب شياطين سرخ در خاتمه تصريح کرد: ما نبايد براي خودمان متاسف و ناراحت باشيم. اجازه اين کار را نداريم. بايد واقع‌بين باشيم، روي برخي نقاط کار کنيم و بازي‌ را ببريم. در دربي، سيتي از اولين دقيقه تلاش کرد هجومي باشد. اين تيم مالکيت بيشتري بر توپ داشت اما ما از اولين دقيقه در متن بازي نبوديم. اين همان درسي است که بايد از شکست در دربي بگيريم.

منچستريونايتد فردا (چهارشنبه) در اولين ديدار خود در فصل جديد رقابت‌هاي جام اتحاديه انگليس از ساعت 22:15 به وقت تهران در ورزشگاه اولدترافورد ميزبان ليورپول خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها