کد خبر: ۱۶۸۳۹۸
زمان انتشار: ۱۹:۵۵     ۰۲ مهر ۱۳۹۲
تيم فوتبال استقلال در ديدار رفت مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان آسيا در کره جنوبي به مصاف تيم اف‌سي سئول مي‌رود.
روياي شيرين قهرماني استقلال در آسيا هر لحظه به واقعيت نزديک‌تر مي‌شود. آبي‌پوشان ايران اکنون جزو چهار تيم برتر آسيا هستند و روز چهارشنبه در ديدار رفت بايد به مصاف تيم اف‌سي سئول کره جنوبي بروند.

به گزارش فارس، اين بازي، مسابقه‌اي سخت و نفسگير براي هر دو تيم است، البته کره‌اي‌ها با توجه به شکست تيم کشورشان در مقدماتي جام جهاني مقابل ايران از نظر روحي و رواني تحت فشار و استرس هستند. براي همين هم رسانه‌هاي کره‌اي در روزهاي گذشته به تيم اف‌سي سئول هشدار دادند که استقلال را مي‌توان تيم ملي کوچک ايران دانست و بايد مراقب اين تيم قدرتمند بود.

اکنون شاگردان امير قلعه‌نويي مي‌‌‌خواهند در خاک کره جنوبي افتخار ديگري براي فوتبال ايران کسب کنند.

همه ايراني‌ها حتي هواداران پرسپوليس روز چهارشنبه حامي استقلال خواهند بود و براي موفقيت اين تيم مقابل حريف کره‌اي دعا مي‌کنند.

اف‌سي سئول در حال حاضر در رده چهارم ليگ کره جنوبي قرار دارد. سرمربي اين تيم هم مثل امير قلعه‌نويي بين هواداران محبوبيت زيادي دارد.

در جمع چهار تيمي که به نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا رسيده‌اند فقط اف‌سي سئول و استقلال سرمربي بومي دارند و گوانگژو چين با هدايت مارچلو ليپي ايتاليايي و کاشيوا ريسول ژاپن هم با سرمربيگري نلسون باپتيستا جونيور برزيلي به اين مرحله رسيده‌اند.

استقلال اگرچه از نظر امکاناتي و مالي نسبت به سه باشگاه ديگر حاضر در نيمه نهايي در سطح پايين‌تري است اما قطعا از نظر تکنيک، غيرت، تعصب و جنگندگي بازيکنان، استقلال از همه آنها برتر است.

استقلال بعد از پيروزي روحيه‌بخش مقابل بوريرام تايلند با انرژي دوچندان راهي سئول شد تا دومين حريف خود از شرق آسيا را هم از پيش رو بردارد.

قطعا امير قلعه‌نويي در اين بازي همه داشته‌هاي تيمش را رو نخواهد کرد و تلاش مي‌کند اف‌سي سئول کره را در مجموع دو ديدار رفت و برگشت حذف کند و به فينال ليگ قهرمانان آسيا برسد.

استقلال در اين بازي هدف اولش گل نخوردن است و گوشه چشمي هم به ضدحملات خواهد داشت تا با استفاده از سرعت مهاجماني مثل فرهاد مجيدي و آرش برهاني به گل برسد.

محروميت خسرو حيدري بدترين اتفاق ممکن براي استقلال و امير قلعه‌نويي در اين بازي است. غيبت حيدري دو اخطاره مي‌تواند جناح راست استقلال را در ديدار چهارشنبه با مشکلات زيادي مواجه کند.

بايد ديد امير قلعه‌نويي چه تدبير تاکتيکي براي جناح راستش در غياب خسرو حيدري در نظر مي‌گيرد البته او بايد مراقب مهاجم خطرناک و گلزن مونته‌نگرويي سئول هم باشد. داميانوويچ بازيکني خطرناکي است که با تيم کشورش به انگليس هم گل زده بنابراين مدافعان استقلال بايد چهارچشمي مراقب اين مهاجم خطرناک باشند.

مردان آبي‌پوش قلعه‌نويي، سفيران ايران در ليگ قهرمانان آسيا و کشور کره‌ جنوبي هستند و همه اميدواريم که آنها موفق شوند در بازي رفت موفق از ميدان خارج شوند. البته نيمه دوم اين بازي در تهران و در ورزشگاه يکصد هزار نفري آزادي برگزار مي‌شود بنابراين مساوي در کره جنوبي مي‌تواند براي استقلال برد محسوب شود، قطعا پيروزي در کره جنوبي ايده‌آل‌ترين نتيجه براي آبي‌پوشان ايران خواهد بود. همه ايران دعا مي‌کنند استقلال با دست پر به ايران برگردند تا جشن فيناليست شدن استقلال در آسيا با حضور يکصد هزار هوادار در ورزشگاه آزادي تهران برپا شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها