کد خبر: ۱۶۸۳۹۵
زمان انتشار: ۱۹:۵۴     ۰۲ مهر ۱۳۹۲
سرمربي چلسي تاکيد کرد هنوز نتوانسته ترکيب مورد علاقه خودش براي اين تيم را پيدا کند.
ژوزه مورينيو که براي بار دوم هدايت چلسي را به دست گرفته است اعلام کرده هنوز موفق نشده ترکيب ايده‌آل خود براي اين تيم را بيابد. او از بازيکنان خود خواسته تا در اين زمينه به وي کمک کنند.

او که به سيستم چرخشي در ترکيب تيم خود اعتقاد دارد، در ديدار تيمش با سوييندن تاون در چارچوب رقابت‌هاي جام اتحاديه به برخي از بازيکناني که کمتر در ترکيب اصلي به ميدان مي‌روند ميدان خواهد داد. سزار آزپيليکتا و رايان برتراند به همراه خوان ماتا بازيکناني هستند که احتمال دارد در ديدار با سوييندن در ترکيب اصلي قرار بگيرند.

مورينيو در اين مورد گفت: بايد بگويم که هنوز ترکيب اصلي تيمم را نيافته‌ام. بازيکنان بايد در اين زمينه به من کمک کنند. نمي‌توانم بيش از حد فکرم را به اين کار مشغول کنم. اين بازيکنان تيم هستند که بايد خودشان را در ترکيب تيم نشان داده تا من نيز بتوانم بر همان اساس تصميم‌ بگيرم.

وي در ادامه خاطر نشان کرد: در مورد حضور برخي از بازيکنان مانند برانيسلاو ايوانوويچ در ترکيب اصلي هيچ شکي ندارم. او در دفاع راست فوق العاده است. همه مي‌دانند که او در ترکيب تيم چطور بازي مي‌کند. بنابراين مي‌بينيد که ترکيب تيم بر اساس عملکرد بازيکنان شکل مي‌گيرد. اگر بازيکني منتظر نشسته تا به خاطر سابقه و بازي‌هايي که پيش از اين انجام داده به او بگويم که در ترکيب قرار بگيرد اشتباه کرده است. در برخي از پست‌ها هنوز شک دارم که کدام بازيکن بهتر است. اين يک امر طبيعي است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها