کد خبر: ۱۶۸۳۸۸
زمان انتشار: ۱۹:۴۹     ۰۲ مهر ۱۳۹۲
سنگربان شماره يک بايرن مونيخ اعتراف کرد از اينکه هم‌تيمي‌هايش تيم سابق او را در خانه‌اش در هم کوبيدند به هيچ وجه ناراحت نيست.
تيم بايرن مونيخ در ششمين بازي خود در فصل جديد رقابت‌هاي بوندس‌ليگا، روز يکشنبه در خانه شالکه به پيروزي 4 بر صفر دست پيدا کرد. در اين بازي مانوئل نوير از سنگر باواريايي‌ها برابر تيم پيشين خود (تيمي که 150 بار در ترکيبش قرار گرفت و به واسطه درخشش در اين بازي‌ها در سال 2011 باواريايي‌ها پيوست) محافظت کرد.

به گزارش تسنيم، بايرن مونيخ اگرچه در اين بازي ياران پيشين نوير را تحقير کرد اما اين موضوع براي سنگربان تيم اهميت چنداني نداشت. وي در پاسخ به سوال خبرنگار نشريه TZ که آيا از رقم خوردن چنين شکست سنگيني براي تيم قديمي‌اش ناراحت شده يا خير اظهار داشت: دلم براي شالکه نسوخت، حتي يک ذره. من الان بازيکن بايرن مونيخ هستم پس مسلما تنها چيزي که بايد به آن فکر کنم، بايرن مونيخ است. من يک بازيکن حرفه‌اي هستم و براي بايرن مونيخ بازي مي‌کنم. به همين دليل بايد مسئوليتم را جدي بگيرم و هميشه به فکر کمک کردن به تيم براي کسب پيروزي باشم.

نوير که فردا در جام حدفي آلمان و در بازي برابر هانوفر نيز بايد باواريايي‌ها را همراهي کند، افزود: شکست شالکه به هيچ وجه مرا ناراحت نکرد. حتي اگر اين تيم 5 يا 6 گل هم مي‌خورد باز هم ناراحت نمي‌شدم.

به لطف 3 امتياز بازي برابر شالکه، بايرن مونيخ توانست در کنار بورسيا دورتموند در صدر جدول رده‌بندي بوندس‌ليگا قرار بگيرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها