کد خبر: ۱۶۸۳۷۱
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۰۲ مهر ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان مي گويد از امتيازگيري تيم رضايت دارد اما همه چيز در بالا و انتهاي جدول قابل تغيير است.

حسين فرکي اظهار کرد: پس از ديدار با سايپا به بازيکنان استراحت داديم. يک بازي تدارکاتي نيز مقابل جنوب سوسنگرد پيش بيني کرده بوديم که روز گذشته انجام شد. از امروز نيز مجددا تمرينات مان را براي بازي مقابل ملوان پيگيري مي کنيم.

به گزارش ايسنا ، وي بيان کرد: بازيکنانم شرايط خوبي دارند و اکنون نيز صدرنشين هستيم که اميدوارم در بازي خارج از خانه مقابل ملوان هم بتوانيم سه امتياز را ازآن خودمان کنيم. هر چند که اين ديدار هم دشواري هاي خاص خودش را دارد.

سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان گفت: ملوان تيم قابل احترامي است و هواداران باتعصبي دارد. شرايط اين تيم در دو، سه هفته گذشته متفاوت بوده است. به هر حال باتوجه به تفکر کادر فني اين تيم و ويژگي هاي بازيکنان آن، در حال کار کردن روي اين تيم هستيم.

وي افزود: ما به طور کامل از ابتداي مسابقات تاکنون بازي هاي اين تيم را زير نظر داشته ايم. اين تيم در داخل و خارج از خانه شرايط متفاوتي را دنبال کرده است که ما مي خواهيم با شناختي که از اين تيم داريم، يک بازي خوب خارج از خانه و همراه با امتياز داشته باشيم.

فرکي عنوان کرد: بازي کردن با تيم هايي که نوسان دارند، سخت است. ملوان هم تيمي است که در خارج و داخل خانه متفاوت نشان داده است. به هر حال ما براساس شناخت خوبي که از آن داريم به مصاف اين تيم مي رويم. اميدوارم بازيکنانم در اجراي آن چه از آن ها خواسته ايم، به مشکل برخورد نکنند.

وي درباره فاصله چهار امتيازي تيمش نسبت به سپاهان مکان دومي گفت: باتوجه به شرايطي که مي بينم هيچ تيمي حاشيه امنيت ندارد. تمام تيم ها مي خواهند امتياز به دست آورند و به همين دليل هيچ تيمي نبايد فکر کند که حاشيه امنيت دارد. به نظرم همه چيز در بالا و انتهاي جدول قابل تغيير است.

فرکي درباره ميزان رضايت مندي از عملکرد تيمش اظهار کرد: از امتيازگيري تيم راضي بوده ام. به هر حال ما به هدف گذاري هايي که به دنبال آن هستيم، دست پيدا کرده ايم و البته به چيزي بالاتر از آن هم رسيده ايم. به جز دو ديدار خارج از خانه برابر پرسپوليس و سپاهان که آن ها را واگذار کرديم، در ساير بازي هاي داخل و خارج از خانه امتيازهاي خوبي کسب کرده ايم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها