کد خبر: ۱۶۸۲۵
زمان انتشار: ۱۹:۱۹     ۱۱ مرداد ۱۳۹۰
قاصد نیوز: در فوتبال ایرانی کم نیستند مربیانی مانند منصور ابراهیم زاده که روز گذشته برای اینکه روزه خود را نشکند، در نشست خبری تیم حاضر نشد و دستیار آلمانی خود را به کنفرانس مطبوعاتی فرستاد تا خودش پس از فرارسیدن اذان ظهر، از اصفهان راهی تهران شود و روزه خود را حفظ کند.

ضمن اینکه بسیاری از بازیکنان فوتبال ایران با زبان روزه در دمای 39 درجه تمرینات پرفشاری انجام دهند و رضای الهی را به فشار جسمی ترجیح می دهند تا جوانان ایرانی بدانند می توان مثل بازیکنان مسلمان تیم هایی کهکشانی مثل رئال مادرید، هم روزه گرفت و هم ورزشکار حرفه ای بود.

هرچند این انتقاد به مسئولان فدراسیون فوتبال نیز وارد است که چرا مانند تصمیم رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه لیگ فوتبالمان با یکماه تاخیر برگزار نمی شود؟

وقتی ترکیه چنین رفتاری می کند تا در ماه مبارک رمضان مسلمانان بتوانند به طاعت و عبادت خود در این ماه بزرگ بپردازند فوتبال ما همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

متاسفانه برخی از مسئولان فوتبالی فصل گذشته پیشنهاد دادند که بهتر است بازیکنان مسافت شرعی را صبح های زود طی کنند تا مسافر محسوب شوند و دیگر عذر شرعی برای روزه گرفتن نداشته باشند!

آنچه مسلم است اینکه بخشی از فوتبالیست های ایرانی به دلیل تمرینات پرفشار و آغاز مسابقات قادر نیستند که روزه بگیرند.

حتی از اردوی یکی از تیم های مشهور فوتبال ایران خبر رسیده که مسئولان تیم رسما زمان صرف ناهار را نیز به بازیکنان اعلام کرده اند و زمان حرکت آنها به سمت ورزشگاه نیز دقیقا همزمان با زمان افطار است. با این اوصاف بعید است این بازیکنان بتوانند در اتوبوس تیم افطار کنند و بعد از افطار نیز بلافاصله به میدان بروند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۳ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
اسلام را بخاطر فوتبال ذبح نكنيد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۱ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
کوفت بخورند که حرمت ماه رمضا الکریم را نگه نمی دارند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها