کد خبر: ۱۶۸۲۲۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۰۲ مهر ۱۳۹۲
گزارشی از برنامه صهیونیست‌ها برای مراسم حج امسال:
برخی از منابع خبری عربستانی روز گذشته با اعلام خبر قرارداد آل سعود با یک شرکت صهیونیستی در خصوص مسئولیت امنیتی مراسم حج امسال، در گزارشی ماهیت شرکت G4S و پشت پرده این اقدام آل سعود را فاش کردند. شرکت مذکور که نام اختصاری اش (G4S) است یکی از مشهورترین شرکت های حمایتی و امنیتی در جهان است و با وجود اینکه یک شرکت انگلیسی است اما این شرکت اسرائیلی ها را به ابزار و ادوات شکنجه ممنوعه بین المللی مجهز می کند.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، برخی از منابع خبری عربستانی روز گذشته با اعلام خبر قرارداد آل سعود با یک شرکت صهیونیستی در خصوص مسئولیت امنیتی مراسم حج امسال، در گزارشی ماهیت شرکت G4S و پشت پرده این اقدام آل سعود را فاش کردند.

منابع آگاه از عربستان دولت ریاض از سال 2010 با یک شرکت صهیونیستی برای ارائه خدمات امنیتی در مکه مکرمه و مدینه منوره طی برگزاری مراسم حج قرارداد امضا کرده است، به گونه ای که این شرکت به طور پنهانی برای تضمین امنیت و سلامت مناطق مقدس مذکور در خلال موسم سالیانه حج فعالیت دارد و همچنین این شرکت قرار است با گروه های حاجیان که از سراسر جهان می آیند، تعامل کند.



بر اساس این اطلاعات، یک شرکت امنیتی که روابط گسترده ای با صهیونیستها دارد و با اعتراضات گسترده ای در اروپا به علت تجاوز به حقوق بشر روبرو شده است، نیز بیش از دو میلیون حاجی مسلمان را از نقاط مختلف جهان تا کمتر از یک ماه دیگر مورد استقبال قرار می دهد و برای تامین امنیت حجاج و اماکن مقدسه طی موسم حج فعالیت خواهد کرد.



( نماینده شرکت G4S در عربستان سعودی)

شرکت مذکور که نام اختصاری اش (G4S) است یکی از مشهورترین شرکت های حمایتی و امنیتی در جهان است و با وجود اینکه یک شرکت انگلیسی است اما این شرکت اسرائیلی ها را به ابزار و ادوات شکنجه ممنوعه بین المللی مجهز می کند.



(ماموران امنیتی شرکت G4S)

همچنین این شرکت صهیونیستها را به سلاح هایی که برای سرکوب به کار گرفته می شود و سلاح های دیگری که موجب مرگ افراد تحت شکنجه در زندان های رژیم صهیونیستی می شود، مجهز می کند.

شرکت (G4S) که یک شرکت امنیتی و بین المللی مشهور است خدمات دهی خود را به دولت عربستان از سال 2010 بعد از آنکه شرکت ویژه ای در این کشور تحت عنوان ( المجال- جی فور اس)تاسیس کرده است، شروع کرد و شهر ساحلی جده را که در 80 کیلومتری مکه مکرمه قرار دارد، به عنوان مقر خود برگزیده است.



این شرکت عربستانی که به طور کامل به شرکت انگلیسی مذکور که شرکت مادر به شمار می رود، تعلق دارد، توسط "خالد البغدادی" یک شهروند عربستانی اداره می شود و این فرد یکی از نیروهای امنیتی سابق در عربستان است و در حال حاضر به عنوان مدیر اجرایی شرکت در جده کار می کند.



منابع آگاه مذکور توانسته اند به یک شماره از مجله داخلی که شرکت مذکور در مقر اصلی اش در لندن منتشر می کند، دست بیابند و اطلاعات مندرج در این مجله حاکی از  آن است که شعبه این شرکت در لندن در حقیقت عملیات امنیتی متعلق به حج را مدیریت می کند و در یک کلام باید گفت که شرکت (G4S) تسهیلات لازم و شرایط نقل و انتقال بیش از سه میلیون حاجی که سالیانه مکه مکرمه را زیارت می کنند، فراهم می نماید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۲ - ۰۲ مهر ۱۳۹۲
۱۴
۱
شيعيان هشيار ايران پول بدن و برن عمره براي خيكي كردن وهابيت و جنايت در شام .
اين هم كمك ملت غيور ايران معتدل به صهيونيست وهابي
پاسخ
mostafa
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۹ - ۰۲ مهر ۱۳۹۲
۱۲
۰
ای عربای بی غیرت .
باید جوونای عرب اگه یه جو غیرت تو وجودشون باشه جواب بدن
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها