کد خبر: ۱۶۸۲۱۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۰۲ مهر ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: «رفتارهای محسن قهرمانی عمدی و توهین آمیز است.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ روز گذشته در سایت مطرح شد که شخصی به نام ح.ش، در تماس با برخی از باشگاه ها با درخواست 60 میلیون تومان مدعی می شود که از طریق داوری، بازی را برای آن تیم در می آورد.

 

محمد رویانیان در این خصوص خاطرنشان کرد: «یکی دو دلال هستند که رابطه برقرار می‌کنند، شاید کلاهبرداری هم بکنند. ما در این جلسه دو سه دلال را هم معرفی کردیم. دلال‌هایی در این زمینه وجود دارند، از یک طرف می‌گویند در مراسمی یک شخص دیگر حضور دارد و از طرف دیگر به شخص مقابل می‌گویند که آن شخص در جلسه حضور دارد. شرط‌بندی، قماربازی و واسطه همه وجود دارند و همه چیز هست.»

 

وی در مورد صحنه‌ای که منجر به اخراج بازیکن پرسپولیس شد، گفت: «خلیل‌زاده به بازیکن ما فن گردن زد و به او کف‌‌گرگی هم زد، اینها همه را ندید و بازیکن ما را اخراج کرد.»

 

مدیرعامل پرسپولیس همچنین تاکید کرد: «نسبت به قهرمانی شکایت جدی داریم و از این مسئله کوتاه نمی‌آییم. سال گذشته هم به خاطر همین داور و پس از دربی به فدراسیون آمدم. در روزنامه‌ها نوشتند که رویانیان کتش را درآورده و درست هم بود عصبانی شده بودم و فشارم بالا رفته بود. مسئولان فدراسیون هم بودند در آن جلسه یک‌سری موارد را اعلام کردم اما طبق معمول چون مستند نبود، نتیجه‌ای نداد. من دیگر طاقت نیاوردم، نمی‌دانم این همه رفتار عمدی و توهین‌آمیز برای چیست؟»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها