کد خبر: ۱۶۸۱۶۷
زمان انتشار: ۱۰:۲۸     ۰۲ مهر ۱۳۹۲
تاکیدات صریح رهبر انقلاب، جای هیچ غفلتی را برای دولتمردان نگذاشته است/
عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: مقامات کشورمان که در سفر نیویورک هستند، باید مواضع جمهوری اسلامی را در آنجا با قاطعیت اعلام کنند و در دیدارهای دوجانبه هیچ قولی و وعده‌‌ای خلاف خواست رهبری و ملت ندهند.
به گزارش 598، اسماعیل کوثری،‌ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، در گفت وگو با خبرنگار سیاسی جهان نیوز عنوان کرد: دست اندرکاران فتنه ۸۸ و فعالان سیاسی دولت اصلاحات با روی کار آمدن دولت یازدهم بازهم تئوری سازش را مطرح کرده‌اند.

وی با بیان اینکه فشار این عده به مسئولان دیپلماسی کشور زیاد است، افزود: هشدارهای مکرر رهبر معظم انقلاب درباره ایستادگی مقتدرانه دولتمردان مقابل نظام سلطه هم در همین راستاست.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس اظهار داشت: رهبر انقلاب همانند امام راحل صحنه داخلی و خارجی را هشیارانه رصد می‌کنند و هشدارهای لازم به مسئولان می دهند تا هم مردم در جریان قرار بگیرند و هم مسئولان بهانه‌ای برای ادعای بی‌خبری و غفلت نداشته باشند.

به گفته کوثری با توجه به بیانات رهبر انقلاب، دولتمردان باید در مقابل دشمن مقتدرانه بایستند و اگر جایی هم نیاز به نرمش است نباید از روی احساس ضعف و مرعوب شدن مقابل دشمن باشد.

وی تاکید کرد: مقامات کشورمان که در سفر نیویورک هستند، باید مواضع جمهوری اسلامی را در آنجا با قاطعیت اعلام کنند و در دیدارهای دوجانبه هیچ قولی و وعده‌‌ای خلاف خواست رهبری و ملت ندهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ایران بسیاری از فشارها و تحریم های غرب را پشت سر گذاشته است،‌ تصریح کرد: ملت ایران هرگز به استکبار نیازی ندارد و مسئولین باید این موضوع را مورد توجه قرار دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها