کد خبر: ۱۶۸۱۳۷
زمان انتشار: ۰۸:۵۸     ۰۲ مهر ۱۳۹۲
بانی فیلم آنلاین:12 قسمت از مجموعه تلويزيوني خنده بازار براي پخش از عيد قربان تا غدير آماده شده است.

فريد شب خيز تهيه کننده برنامه خنده بازار در خصوص پخش اين قسمت ها به روابط عمومي شبکه سه بيان داشت: ما تعداد 25 قسمت از خنده بازار را براي ايام ماه رمضان توليد کرده بوديم که به دليل تداخل با پخش مسابقات واليبال و ايام شهادت 12 قسمت از آن پخش نشد.

وي در پاسخ به اينکه آيا اين قسمت هاي باقي مانده متناسب با مقتضيات زماني قابليت استفاده دارد يا نه، بيان داشت: متاسفانه برخي از آيتم هايي که براي آن دوره ضبط کرده بوديم داراي تاريخ مصرف است و اگر زمان دقيق پخش کار مشخص شود، ممکن است نياز باشد تا تغييراتي را در تدوين کار ايجاد کنيم.

وي با اشاره به همکاري تيم خنده بازار در نگارش و ساخت پروژه اي جديد اضافه کرد:درباره ساخت مجموعه اي جديد فکرهايي صورت گرفته اما اين ايده ها هنوز به پختگي کامل نرسيده است. اما قطعا به سمت و سوي کارهاي اپيزوديک حرکت نخواهيم کرد. زيرا در اين حالت باز هم خنده بازار به نوعي تکرار مي شود.

وي درباره علت کم بودن تعداد بازيگران زن در اين برنامه بيان داشت: نوع شوخي ها و بده بستان هاي بين بازيگران در برنامه به گونه اي است که نمي توان بازيگر زن و مرد را مقابل هم قرار داد. بنابراين سعي کرديم خانم ها را در قالب آيتم هايي همچون بفرماييد غذا در کنار هم قرار دهيم يا اينکه در آيتم داروخانه به ايفاي نقش بپردازند. ضمن اينکه برخي از آيتم ها مثل مشاوره خانواده هم که اساسا بازيگران زن اجرايش را برعهده دارند.

خنده بازار را مي توان از برنامه هاي آيتمي و طنز تلويزيون دانست که 4 سال از شروع توليد و پخش آن مي گذرد. اين برنامه با رويکردي ترکيبي چهره ها و برنامه هاي شبکه هاي داخلي و خارجي را مورد نقد قرار مي دهد. سري اخير اين برنامه در سه دوره ايام دهه فجر 91، نوروز و ماه رمضان سال جاري به پخش رسيد و قسمت هاي باقيمانده نيز در بازه زماني اعياد قربان تا غدير پخش خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها