کد خبر: ۱۶۷۹۸۴
زمان انتشار: ۱۹:۲۸     ۰۱ مهر ۱۳۹۲
اظهارات سرمربي پرسپوليس در كنفرانس خبري پس از بازي سپاهان تعجب بازيکنان اين تيم را هم در پي داشت.
طبيعي بود که علي دايي عليه محسن قهرماني مصاحبه کند. تصميم عجيب قهرماني در اخراج زودهنگام ميثم حسيني و اعلام پنالتي براي سپاهان کافي بود تا سرمربي پرسپوليس که معمولا عليه داوران مصاحبه مي‌کند، اين بار حسابي از خجالت محسن قهرماني درآيد.


علي دايي در کنفرانس مطبوعاتي بعد از بازي حرف خاصي در‌ مورد مسائل فني نزد و فقط از داوري گفت: «من شماره حساب آقايان را ندارم. شب قبل از بازي مي‌دانستم داور به سمت سپاهان غش مي‌کند و...»


اما دايي آن‌قدر عصباني بود که خيلي نمي‌دانست چه مي‌گويد.‌ او وسط حمله به قهرماني و تشکيلات داوري ناگهان به عادل فردوسي‌پور هم حمله کرد و برنامه 90 را کوبيد. او البته قبلا هم چنين کاري را انجام داده بود اما اين بار و در اوج مشکلاتش با داور مسابقه سپاهان- پرسپوليس، با حمله به عادل فردوسي‌پور اشتباه بزرگي را مرتکب شد. همه مي‌دانند‌ برنامه‌90‌ پربيننده است و معمولا همگان به حرف‌هاي کارشناسي داوري اين برنامه استناد مي‌کنند اما دايي پيشاپيش به 90 حمله کرد. برنامه‌اي که بايد اتفاقات داوري را بررسي و از حق پرسپوليس دفاع مي‌کرد.


مسئله ديگر اين‌که اين روزها قلعه‌نويي به شدت عليه فردوسي‌پور جبهه گرفته و حالا دايي هم با حمله به عادل درواقع به نفع قلعه‌نويي کار کرد و جبهه او را تقويت نمود. جالب اين‌که اين مسئله تعجب بازيکنان پرسپوليس را هم در‌پي داشت و آن‌ها مي‌گفتند نمي‌‌دانيم چرا دايي به فردوسي‌پور حمله کرده است.


پرسپوليس با باخت به سپاهان تا حد زيادي از جمع مدعيان خارج گرديد و اتفاقات داوري اين بازي حسابي سوژه شد. جالب اين‌که تعويض‌هاي اشتباه دايي و عملکرد ضعيف او هم زير سايه مسائل داوري قرار گرفت و کمتر کسي از سرمربي پرسپوليس پرسيد چرا صادقيان و سيدصالحي را بين دو نيمه تعويض کردي؟!


حالا محسن قهرماني متهم است و هواداران پرسپوليس هم به شدت از دست او عصباني هستند. وقتي عادل فردوسي‌پور به همراه امير حاج‌رضايي در استوديوي شبکه جام‌جم تلفن‌هاي ايرانيان خارج از کشور را پاسخ مي‌داد و بررسي مي‌کرد مشخص بود‌ حتي پرسپوليسي‌هاي مقيم اروپا وآمريکا هم به قضاوت قهرماني اعتراض دارند و او را عامل اصلي شکست تيمشان مي‌دانند.‌
روزنامه خراسان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها