کد خبر: ۱۶۷۹۶۴
زمان انتشار: ۱۹:۲۲     ۰۱ مهر ۱۳۹۲
هافبک تيم فوتبال فجرسپاسي گفت: از رفتار رويانيان تعجب مي‌کنم که چرا جواب تلفن من را نمي‌دهد.
 مهرزاد معدنچي در خصوص شرايط تيم فوتبال فجرسپاسي و ديدار اين تيم مقابل پرسپوليس در هفته يازدهم ليگ برتر صحبت‌هايي را با فارس انجام داد که در زير مي‌خوانيم:

* با حضور ياوري توانستيد در اولين ديداري که او روي نيمکت نشسته بود به پيروزي دست يابيد. بازي با استقلال خوزستان چگونه بود؟

ما در ديدار مقابل راه‌آهن هم بد بازي نکرديم و يک امتياز گرفتيم به هر حال زماني که در يک تيم تغيير و تحولاتي رخ مي‌دهد، بازيکنان انگيزه بيشتري پيدا مي‌کنند محمود خان هم که با فوتبال شيراز آشناست. ما در 9 هفته گذشته امتيازات زيادي از دست داديم و با توجه به اينکه ياوري 3 روز قبل از بازي با استقلال به تيم ملحق شد، از لحاظ روحي و رواني روي بازيکنان کار کرد. اين برد براي ما 6 امتياز بود زيرا هم امتياز با استقلال خوزستان شديم.

* فجرسپاسي در ادامه هم مي‌تواند موفق باشد؟

من به عملکرد تيم خوشبين هستم با آمدن ياوري شرايط تيم بهتر شده است تجربه او زياد است و در کنار او کادر فني خوبي هم فعاليت مي‌کنند که مي‌توانند باعث موفقيت تيم شوند.

* عملکرد خودت در اين ديدار چگونه بود؟

خدا را شکر عملکرد خوبي داشتم من در ابتداي فصل هم شرايط خوبي داشتم و به نظر پيرواني احترام مي‌گذارم به هر حال موقعيت براي بازي من به وجود نيامد. در دو سه بازي اخير شرايط خوبي داشتم و مي‌دانم در ادامه کار دشواري دارم. اميدوارم که بتوانم براي تيم گلزني هم انجام دهم.

* اين هفته مقابل پرسپوليس بازي داريد. گلزني‌ات را از اين ديدار مي‌خواهي آغاز کني؟

براي من فرقي نمي‌کند که مقابل چه تيمي بازي کنم. تلاش مي‌کنم همواره براي تيمم مثمرثمر باشم. در ديدار قبلي يک توپ به تير دروازه زدم. تمام تلاش خود را مي‌کنم هر چه خدا بخواهد آن اتفاق مي‌افتد. بچه که بوديم دوست داشتيم به پرسپوليس گل بزنيم حالا هم به دنبال اين موضوع هستيم. در مجموع دوست دارم براي تيمم مؤثر باشم.

* آيا در صورت گلزني به پرسپوليس خوشحالي خواهي کرد؟

من دوست ندارم تنها به پرسپوليس گل بزنم بلکه مي‌خواهم براي تيمم مثمرثمر باشم اگر چنين اتفاقي رخ داد صد در صد خوشحالي نمي‌کنم. من هميشه پرسپوليسي هستم چه براي اين تيم بازي کنم و چه براي تيم‌هاي ديگر بازي کنم.

* ديدار با پرسپوليس را چگونه ارزيابي مي‌کني؟

بازي دشواري خواهيم داشت. دايي تيم خوب و جواني را جمع کرده است و به نظرم اين تيم پتانسيل قهرماني را دارد اما پرسپوليسي‌ها هم بايد بدانند آنها هم بازي دشواري مقابل ما خواهند داشت. پرسپوليس هميشه مقابل فجرسپاسي با مشکل روبرو شده است.

* انگيزه‌ات براي رويارويي با تيم سابقت چيست؟

هميشه گفتم که من يک پرسپوليسي هستم و قلبا اين تيم را دوست دارم. فکر مي‌کنم در مسابقات مقدماتي جام جهاني 2010 دايي در تيم ملي مربي من بود. شخصيت او را دوست دارم به هر حال کنار گذاشتن من هم طبيعي بود زيرا سال گذشته شرايط خوبي نداشتم. فوتبال حرفه‌اي است و هر کسي که خوب بازي نکند از تيم جدا خواهد شد. تنها دلخوري من از يک موضوع است.

* چه موضوعي؟

در مورد بحث مالي و مطالبات با پرسپوليس است. من از زماني که از پرسپوليس جدا شدم نمي‌خواستم براي اين تيم حاشيه درست کنم و شايد براي اولين بار هست که چنين مسئله‌اي را دنبال مي‌کنم. قرارداد من فصل گذشته زياد نبود و 300 ميليون قرارداد بستم که قرار بود براي هر بازي 8 ميليون دريافت کنم. از اين مبلغ 170 ميليون باقي مانده بود که قرار شد 60 ميليون اين پول را به من بدهند تا قراردادم را فسخ کنم. من اگر دو سال هم در خانه مي‌نشستم مي‌توانستم اين پول را از پرسپوليس بگيرم. رويانيان به من پيامک داد و گفت قراردادت را فسخ کن و 60 ميليون را پرداخت خواهيم کرد. من اين کار را کردم اما پس از آن آنها جواب تلفن من را هم ندادند. من مرده 60 ميليون نيستم اما از رفتار رويانيان تعجب مي‌کنم. هنوز هم فکر مي‌کنم رويانيان تماس من را نديده و شايد فراموش کرده باشد. شخصيت او را دوست دارم. اين رفتارها دور از شخصيت اوست من زماني که سال 86 در زمان مديريت کاشاني در پرسپوليس بودم 120 ميليون طلب داشتم که شکايتي هم نکردم. هميشه پرسپوليس را دوست داشتم اين مسائل هم برايم مهم نيست روزهاي خوبي هم داشتم اما زماني که قول داده مي‌شود و اجرايي نمي‌شود ناراحت مي‌شوم. من مي‌توانستم قراردادم را فسخ نکنم اما هميشه براي اين تيم آرزوي موفقيت مي‌کنم.

* زمين چمن ورزشگاه حافظيه با مشکلاتي روبرو شده و تيم‌ها به آن اعتراض مي‌کنند. نظرت درباره اين زمين چيست؟

حافظيه واقعا به درد فوتبال نمي‌خورد. من در دو صحنه مچ پايم در زمين فرو رفت که نمي‌دانم گل و لاي بود يا خاک. واقعا شرايط نامناسبي دارد و از مسئولان شيرازي خواهش مي‌کنم به داد اين زمين برسند. شيراز يک تيم که بيشتر در ليگ ندارد.

* و حرف پاياني ...

جا دارد که از زحمات غلامحسين پيرواني تشکر کنم. او براي تيم زحمت کشيد و اميدوارم هر جا که هست موفق باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها