کد خبر: ۱۶۷۹۵۷
زمان انتشار: ۱۹:۲۰     ۰۱ مهر ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: متأسفانه بدون آب يا با آب سر ما را در اصفهان مي‌برند.
  سعيد شيريني قبل از تمرين امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مورد صحبت‌هاي مهربان مبني بر اينکه اعلام کرده پرسپوليسي‌ها قصد دارند باخت خود را با برخي مسائل توجيه کنند بايد اعلام کنم من کاري به اين حرف‌ها و صحبت‌ها ندارم، دفعه قبل در اصفهان سر ما را با آب بريدند اما اين بار بدون آب سرمان را بريدند.

به گزارش فارس، وي افزود: نمي‌خواهم به ريز مسائل بپردازم اما نمي‌دانم اين مسائل و حرف و حديث‌ها از کجا نشأت مي‌گيرد. البته شک و شبهاتي در بازي‌ها به وجود آمده و به نظرم بايد تيم‌هاي ميزبان دقت لازم را در اين خصوص داشته باشند و نبايد فقط به يک نفر و يک شخص بپردازند.

شيريني ادامه داد: من قبل از بازي با سپاهان گفته بودم بايد در تمام مسائل براي اين بازي دقت شود ولي آنها سر پرسپوليس را بريدند، البته پرسپوليس نيازي به حمايت ندارد ما فقط مي‌خواهيم اراده برخورد در خصوص همه مسائل باشد و برخورد با متخلفان صورت بگيرد. من به فرد خاصي حرفي نمي‌زنم و حرف‌هايم کلي است. اگر حرفي زده باشند به نظر من نبايد اسم خاصي را ببرند.

وي افزود: ما معتقديم اتفاقاتي که براي ما افتاده براي تيم‌هاي ديگر نيز افتاده است اما بايد جلوي اين اتفاقات گرفته شود تا شبهه‌اي ايجاد نشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها