کد خبر: ۱۶۷۹۵۲
زمان انتشار: ۱۹:۱۸     ۰۱ مهر ۱۳۹۲
هافبک پرسپوليس گفت: بعد از هفت ماه که براي من بسيار سخت گذشت، از امروز کفش مي‌پوشم و آماده مي‌شوم که کم کم تمرينات جدي خودم را شروع کنم.
  به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، مهرداد پولادي در خصوص مصدوميتش عنوان کرد: با تلاش پزشکان بالاخره آن آسيب‌ديدگي را پشت سر گذاشتم و حالا پايم کاملا بهبود يافته است و پزشک جراحم اجازه داد که از روز چهارشنبه تمرينات خودم را شروع کنم. البته اينکه از چهارشنبه استارت بزنم يا بعد از بازي با فجرسپاسي، با توجه به هماهنگي با کادر پزشکي و کادر فني، مشخص مي‌شود اما مهم اين است که دوباره تمرينات خودم را شروع مي‌کنم.

وي ادامه داد: امروز قصد دارم بعد از هفت ماه کفش بپوشم. بايد از مهندسين شرکت آرنگ تشکر کنم که با بررسي و دقت بسيار، يک وسيله مخصوص ساخته‌اند که هم کفي است و هم قسمتي دارد که از پشت پايم محافظت مي‌کند. نمونه‌اي که آنها ساختند نسبت به نمونه‌اي که از آلمان برايم فرستادند، خيلي بهتر است و کاملا قالب پايم است و فکر مي‌کنم با اين وسيله و با تلاش پزشکان، دوران مصدوميتم ديگر تمام شده است.

پولادي درباره اينکه براي بدنسازي او چقدر زمان در نظر گرفته شده است، تصريح کرد: بايد تمرينات را با مولايي شروع کنم و در جريان کار معلوم مي‌شود که چقدر زمان لازم است، شايد نزديک به يک ماه طول بکشد. به هر حال بايد يک بدنسازي کامل و خوب انجام بدهم چون هم مي‌خواهم با قدرت و آمادگي کامل برگردم و هم اينکه بعد از هفت ماه دوري، نمي‌خواهم به خاطر چند روز ريسک کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها