کد خبر: ۱۶۷۹۳۹
زمان انتشار: ۱۹:۰۹     ۰۱ مهر ۱۳۹۲
قائم‌مقام باشگاه سپاهان گفت: عکس‌العمل‌هاي بعد از گل نشان مي‌دهد چه کساني حالت عادي نداشتند.
مسعود تابش در مورد اظهارات روز گذشته علي دايي و واکنش سپاهان به اين موضوع اظهار داشت: ما به اين بحث ها عادت کرده ايم. بايد از پرسپوليسي ها بپرسيد که چرا از قبل و بعد از بازي مدام به مسائل حاشيه اي دامن مي زنند.از هفته هاي قبل آنها شروع به مصاحبه کردند. بار ديگر بحث مسخره آب را مطرح کردند.

به گزارش فارس،وي افزود: ما همواره گفته ايم که همه بازي ها يکسان است و همه مسابقات 3 امتياز دارد. ما سال ها در حال بازي با اين تيم ها هستيم و دليلي ندارد که بخواهيم حساسيت نشان دهيم. من خودم در مقام بازيکن، مربي و مديرعامل سال ها مقابل پرسپوليس بودم و دليلي ندارد دنبال حاشيه باشم.

قائم مقام باشگاه سپاهان در پاسخ به اين سوال که اين بحث آب هاي آلوده چه زماني مي خواهد تمام شود، اظهار داشت: اين مسئله را توجه کنيد که هيچ تيمي وقتي ميهمان است هيچ يک از کارهايش از تدارکات گرفته تا محل اسکان ربطي به ميزبان ندارد. اگر در تيم ما در هر سفري مشکلي ايجاد شود حتما تدارک خود ما ايراد داشته و کسي مقصر نيست.

تابش ادامه داد: اين صحبت هايي که مطرح مي شود غير حرفه اي است. ما نمي خواهيم در مورد کسي قضاوت کنيم اما آنهايي که خبره هستند متوجه همه چيز مي شوند. براي ما بازي با پرسپوليس تمام شده و اين پرونده را بسته ايم و به فکر بازي هاي ديگر هستيم.

وي در مورد اينکه با توجه به اظهارات علي دايي از وي شکايت مي کنند يا خير گفت: امور حقوقي باشگاه سپاهان در حال رسيدگي به اين مسئله هست و نيازي نيست که ما در اين موارد حرفي بزنيم. ما براي سرمربي محترم پرسپوليس احترام قائل هستيم اما وقتي در مصاحبه هايش علني مي گويد داور به سمت تيم مقابل غش کرده و يا حرف از شماره حساب مي زند نمي توانيم بي تفاوت باشيم و اگر نتوانند اين صحبت ها را ثابت کنند که مراجع ذي‌صلاح تصميم گيري مي کنند و اگر هم ثابت شد که سپاهان خطايي کرده قطعا ما را جريمه مي کنند و حتي ممکن است زنداني شويم. همين طوري يک نفر نمي تواند مصاحبه کند و بگويد که داور پول گرفته است و نتواند مستنداتي هم ارائه کند. در مورد صحبت هايي هم که در مورد کرانچار شده امور حقوقي باشگاه پيگير است. اگر ثابت شود به سرمربي تيم ما بي احترامي شده قطعا در اين خصوص تصميم گيري مي کنيم.

تابش در پاسخ به اين سوال که دايي مدعي شده کرانچار موقع صحنه خطا حتما حالت عادي نداشته‌،گفت: بهتر است دوستان فيلم بازي را مشاهده کنند تا متوجه شوند چه کسي حالت عادي نداشته است. نيمکت ما يا آنها؟! عکس العمل هاي قبل و بعد از گل نشان مي دهد که چه کسي حالت عادي نداشته است. قبل از بازي بازيکنان خوب خود را به دليل مصدوميت نداشتيم اما جار و جنجال راه نينداختيم و مشکلات خود را به گردن ديگران نينداختيم چون مسائل درون تيمي ما به کسي ربطي ندارد. بازيکنان ما هم مثل بازيکن پرسپوليس نبودند که قبل از بازي در مورد مديرعامل سپاهان و جانشين او هم صحبت کرد.

تابش تصريح کرد: من اصلا قصد توهين به هيچ کسي را ندارم حتي جهان عاليان را به دليل انجام ندادن بازي جوانمردانه 5 ميليون تومان جريمه کرديم و او تعهد هم داد که ديگر چنين کاري نکند. از خلعتبري هم ممنون هستيم که علاوه بر انجام بازي جوانمردانه در اين بحث ها خود را شرکت نداد و رفتار منطقي داشت. او بازيکن سابق سپاهان بوده و براي ما زحمت کشيده است.

قائم مقام باشگاه سپاهان در مورد اظهارات سيد جلال حسيني عليه کرانچار نيز گفت: سيد جلال سال ها براي سپاهان بازي کرده و ما قدردان زحمات او هستيم. نمي دانيم چرا اين طور حرف زده اما در صحبت هايش حرف هايي زده که براي من جالب آمده است. او گفته چرا به ما ظلم شد و در کرج بازي کرديم. واقعا جالب است. اسم بازي ها رويش هست. اين بازي ها ليگ است . اگر قرار است بازي ها رفت و برگشت نباشد که بايد اسم آن را ديگ بگذاريم. مثل اين است که ما بگوييم چرا بايد براي بازي با مس به کرمان برويم. اينها دوست دارند همه بازي ها در ورزشگاه آزادي برگزار شود. سيد جلال خودش شاگرد کرانچار بوده و مي داند که اين مربي هيچ گاه به کسي بي احترامي نمي کند. در خيلي از بازي ها بوده که براي سپاهان هم مشکل داوري پيش مي ‌آيد ولي اصلا چنين برخوردهايي نمي کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها