کد خبر: ۱۶۷۹۲۷
زمان انتشار: ۱۹:۰۵     ۰۱ مهر ۱۳۹۲
سرمربي منچسترسيتي پس از پيروزي چهار بر يک مقابل منچستريونايتد تاکيد کرد به هيچ وجه انتظار اين نتيجه را نداشته است.
منچسترسيتي با نتيجه چهار بر يک موفق شد در دربي شهر منچستر رقيب سنتي خود را شکست دهد.

به گزارش فارس،در اين ديدار سرجيو آگوئرو 16 و 47، يحيي توره 1+45 و سمير نصري 50 براي سيتي گل زدند و تنها گل يونايتد را نيز وين روني روي يک ضربه ايستگاهي زيبا وارد دروازه ميزبان کرد. پس از اين ديدار، منچسترسيتي با اين سه امتياز، شمار امتيازهاي خود را به 10 رساند و رتبه سوم جدول را از آن خود کرد. يونايتد هم با همان هفت امتياز رده نازل هشتم را از آن خود کرده است.

مانوئل پيگريني در مورد اين ديدار گفت: نتيجه خيلي مهمي براي ما بود. به هيچ وجه انتظار پيروزي چهار بر يک مقابل منچستريونايتد را نداشتم اما از چيزي که خوشحالم شيوه نمايش تيمم بود. دربي‌ها در شرايط مساوي برگزار نمي‌شوند اما بايد بگويم ما روز بسيار خوبي را سپري کرديم. شکل نمايش ما و اين پيروزي به ما اعتماد به نفس بسيار بالايي داد. خيلي خوب مي‌شود اگر همه ديدارها را با اين نتيجه به پايان ببريم. البته همه ديدارها شبيه هم نيستند. شيوه نمايش خوبي يافته‌ام و تنها چيزي که مي‌خواهم اين است که تيمم هر روز پيشرفت کند. همواره پيروزي مقابل تيمي مانند منچستريونايتد و البته شيوه‌اي که ما بازي کرديم تاثير بسيار بالايي روي تيم‌تان دارد.

با توجه به اينکه منچسترسيتي تا دقيقه 50 با نتيجه چهار بر صفر پيش بود، ديگر نتوانست دروازه ميهمان خود را باز کند. گل زيباي وين روني هم موجب شد تا سيتي‌ها ديگر گلي را نزنند.

پيگريني در اين زمينه هم گفت: ناراحت و نااميد نيستم. فکر مي‌کنم در نيمه دوم کمي سرعتي بازي کرديم و کارهايي انجام داديم که برايشان برنامه‌ ريزي نکرده بوديم. فضاي زيادي هم در اختيار داشتيم. همواره به بازيکنانم گفته‌ام که براي گلزني بايد برخي کارهاي فردي نيز انجام دهند. فکر مي‌کنم اين کار مي‌توانست در 40 دقيقه پاياني به ما کمک کند. تا ديدار برگشت با يونايتد سه ماه فرصت داريم که تا آن زمان هواداران ما مي‌توانند از نتيجه‌اي که در اين ديدار گرفتيم لذت ببرند. تيم‌ ما با گرفتن چنين نتيجه‌هايي اعتماد به نفس بالايي پيدا مي‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها