کد خبر: ۱۶۷۹۰۸
زمان انتشار: ۱۸:۳۱     ۰۱ مهر ۱۳۹۲
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه بدون آب یا با آب سر ما را در اصفهان می‌برند.
به گزارش خبرگزاری فارس،‌ سعید شیرینی قبل از تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مورد صحبت‌های مهربان مبنی بر اینکه اعلام کرده پرسپولیسی‌ها قصد دارند باخت خود را با برخی مسائل توجیه کنند باید اعلام کنم من کاری به این حرف‌ها و صحبت‌ها ندارم، دفعه قبل در اصفهان سر ما را با آب بریدند اما این بار بدون آب سرمان را بریدند.

وی افزود: نمی‌خواهم به ریز مسائل بپردازم اما نمی‌دانم این مسائل و حرف و حدیث‌ها از کجا نشأت می‌گیرد. البته شک و شبهاتی در بازی‌ها به وجود آمده و به نظرم باید تیم‌های میزبان دقت لازم را در این خصوص داشته باشند و نباید فقط به یک نفر و یک شخص بپردازند.

شیرینی ادامه داد: من قبل از بازی با سپاهان گفته بودم باید در تمام مسائل برای این بازی دقت شود ولی آنها سر پرسپولیس را بریدند، البته پرسپولیس نیازی به حمایت ندارد ما فقط می‌خواهیم اراده برخورد در خصوص همه مسائل باشد و برخورد با متخلفان صورت بگیرد. من به فرد خاصی حرفی نمی‌زنم و حرف‌هایم کلی است. اگر حرفی زده باشند به نظر من نباید اسم خاصی را ببرند.

وی افزود: ما معتقدیم اتفاقاتی که برای ما افتاده برای تیم‌های دیگر نیز افتاده است اما باید جلوی این اتفاقات گرفته شود تا شبهه‌ای ایجاد نشود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها