کد خبر: ۱۶۷۹۰۴
زمان انتشار: ۱۸:۲۳     ۰۱ مهر ۱۳۹۲
سخنگوی قوه قضائیه در پنجاه و دومین نشست خبری خود در مورد بسیاری از مسائل روز توضیحاتی ارائه کرد و خبر دیدار شمخانی با موسوی کذب محض است.

یکی از خبرنگاران در پنجاه و دومین نشست خبری حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه‌ قضاییه گفت: متاسفانه پس از آزادی زندانیان امنیتی هیچکدام از مسئولان قوه قضائیه پاسخگوی خبرنگاران نبودند، از سوی دیگر فرزند کروبی در فیسبوک خود خبر از آزادی پدر می‌دهند و خبرهایی منتشر می‌شود که شمخانی با موسوی دیدار داشته‌، اگر جریانی در خانه افراد متهم است بهتر نیست همه خبردار شوند؟ اگر حصر خانگی این دو فرد با دستور قوه قضاییه بوده پس دیدارها هم با هماهنگی شما صورت گرفته است.

محسنی اژه‌ای در پاسخ به این گلایه گفت: شما باید اول ببینید که اصل خبر درست بوده یا نه، آیا شمخانی به دیدار فردی که نام بردید رفته است، برخی افراد به جعل خبری را منتشر می‌کنند بنابراین وقتی اصل خبر جعل باشد جواب شما روشن است.

وی ادامه داد: یک وزیر می‌گوید که از طرف من در فیسبوک صفحه‌ای ایجاد کردند مطالبی را منتشر کرده و عکس گذاشتند که این موضوع صحت ندارد و این صفحه به نام من جعل شده، من به ایشان گفتم که اگر شاکی هستید ما وارد می‌شویم، پس از بررسی متوجه شدیم که تنها به نام وی صفحه منتشر نشده و نفرات دیگری هم هستند، البته دولت در حال بررسی این موضوع است.

دادستان کل کشور افزود: ما بارها گفته‌ایم که رسانه‌های مکتوب و دیجیتال مهم هستند اما مهمتر از همه اعتماد مردم است، طبق اخباری که من تا ظهر دارم می‌دانم که شمخانی دیداری با موسوی نداشته و این اخبار کذب محض است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها