کد خبر: ۱۶۷۸۴۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۰۱ مهر ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای من دیدارهای دوستانه و رسمی هیچ فرقی ندارد.

به گزارش 598،غلامرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد آخرین وضعیت خودش اظهار داشت: خوشبختانه با تمرینات منظمی که می‌کنم در وضعیت بسیار خوبی قرار دارم تا به پرسپولیس کمک کنم، امیدوارم که این اتفاق بیفتد.

وی در مورد وضعیت پرسپولیس و بازی با سپاهان نیز گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم اما من درباره گذشته حرفی نمی‌زنم و می‌خواهم با تمام تمرکزم به آینده و کمک به پرسپولیس فکر کنم.

 

مهاجم سرخ پوشان تاکید کرد: شرایطم بسیار خوب است و همیشه سعی می‌کنم در تمرینات جزو بهترین‌ها باشم و آمادگی خودم را از دست ندهم. من صد در صد آماده‌ام و هیچ مشکلی هم برای بازی‌های بعدی ندارم.

رضایی در مورد هت‌تریکش در بازی‌ دوستانه پرسپولیس مقابل تیم آلومینیوم میناب نیز گفت: برای من بازی دوستانه و رسمی فرقی ندارد. همیشه سعی می‌کنم جزو بهترین‌ها باشم و با تمام وجودم برای پرسپولیس بازی کنم. امیدوارم که هواداران از من راضی باشند. خوشبختانه در چند مدت گذشته نیز کار خودم را دنبال کردم و خوشحالم که با تلاش بچه‌ها در دیدار دوستانه گل هم زدم. امیدوارم که در بازی‌های بعدی پرسپولیس هم بتوانم به تیمم کمک کنم البته زیاد دوست ندارم دیگر درباره مسئله‌ای صحبت‌ کنم تا انشاءالله در زمین بتوانم به پرسپولیس خدمت کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها