کد خبر: ۱۶۷۶۸۸
زمان انتشار: ۲۲:۴۹     ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
حدود 10 هوادار ایرانی مقیم کره، با اطلاع از زمان برگزاری تمرین به مجموعه استادیوم جام‌جهانی سئول آمده بودند تا نظاره‌گر تمرینات استقلال باشند.
سايت گل -  صبح امروز جلسه فنی کادر با بازیکنان تیم استقلال در محل هتل لکزینگتون انجام گرفت. این جلسه مدت یک ساعت به طول انجامید.
 همچنين  علي فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال ساعتی پیش به اردوی تیم استقلال در کشور کره‌جنوبی ملحق شد.

اولین تمرین تاکتیکی تیم استقلال در کشور کره‌جنوبی امروز از ساعت 16:30 به وقت محلی در زمین تمرینی استادیوم جام‌جهانی شهر سئول آغاز شد.تمامی بازیکنان استقلال بدون مشکل در این تمرین حضور داشتند و زیر نظر کادرفنی به تمرین پرداختند.

حدود 10 هوادار ایرانی مقیم کره، با اطلاع از زمان برگزاری تمرین به مجموعه استادیوم جام‌جهانی سئول آمده بودند تا نظاره‌گر تمرینات استقلال باشند. بازیکنان نیز در پایان تمرین، به درخواست آنها برای گرفتن عکس یادگاری، پاسخ مثبت دادند.

این نوبت تمرینی به مدت یک ساعت و سی دقیقه به طول انجامید.آب و هوای کره در طی این چند روز مطلوب بوده تا این موضوع رضایت استقلالی‌ها را در پی داشته باشد.امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال نیز در حاشیه تمرین استقلال پا به توپ شد و خود در کنار شاگردانش به تمرین پرداخت و نکات لازم را به آنها گوشزد می‌کرد.
بخش مهم تمرین امروز استقلال به کار با توپ و حفظ توپ اختصاص داشت.بازیکنان استقلال پس از اتمام این تمرین راهی هتل شدند تا بعد از استراحتی کوتاه برای صرف شام، به رستوران هتل بروند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها