کد خبر: ۱۶۷۵۶۳
زمان انتشار: ۱۸:۴۱     ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتسال گيتي‌پسند گفت: به نظرم با توجه به اينکه 5 بازيکن ملي‌پوش در تيم ملي داريم عدالت در مورد ما رعايت نمي‌شود.
  رضا لک در خصوص مخالفت باشگاه گيتي‌پسند درباره حضور بازيکنان ملي‌پوش اين تيم در تيم ملي اظهار داشت: اين هفته 3 بازيکن ملي‌پوش ما نمي‌توانستند بازي کنند مرتضوي و طاهري مصدوم هستند و اسماعيل‌پور هم سرماخوردگي شديدي داشت. من هم از سرمربي تيم ملي درخواست کردم که کشاورز و سپهر محمدي را با توجه به اين مسائل در اختيار ما قرار دهد.

به گزارش فارس، وي افزود: با توجه به اينکه مسابقات گرندپريکس بازي‌هاي دوستانه به حساب مي‌آيد و حالا تيم ملي هم مي‌خواهد چند بازي انجام دهد، مي‌شد که برنامه‌ريزي بهتري انجام داد. نيازي نبود که تيم ملي اردوي بلند مدتي داشته باشد و باشگاه‌ها هم بازيکنان خود را در اختيار نداشته باشند.

سرمربي گيتي‌پسند تصريح کرد: مايل هستم که به تيم ملي کمک شود، اما با توجه به اينکه ليگ تازه آغاز شده اردوهاي بلندمدت تيم ملي نيازي نبود. با توجه به اينکه گيتي‌پسند 5 ملي‌پوش دارد به نظرم عدالت در مورد گيتي پسند رعايت نمي‌شود. با تعامل و برنامه‌ريزي بهتر اين مشکلات را از بين برد.

وي با اشاره به اينکه روز گذشته با خسوس در اين زمينه صحبت کرده يادآور شد: من ديروز به سرمربي تيم ملي قول دادم که بازيکنان را هفته آينده در اختيار تيم ملي قرار دهم حالا هم بايد به اصفهان بروم تا با مسئولان باشگاه صحبت کنم تا يک تعامل خوبي در اين زمينه صورت بگيرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها