کد خبر: ۱۶۷۵۱
زمان انتشار: ۱۷:۱۳     ۱۰ مرداد ۱۳۹۰
حبیب کاشانی که در حال حاضر سرپرستی باشگاه پرسپولیس را بر عهده دارد از نیروهای جریان انقلابی و از سربازان انقلاب محسوب شده و توانسته در فصل جدید لیگ برتر حمید استیلی و محمد مایلی کهن را در پرسپولیس به خدمت بگیرد.

به گزارش598 به نقل از صراط، حمید استیلی و محمد مایلی کهن نیز هر دو از جمله افرادی بودند که خواسته یا ناخواسته در جریان حمایت از احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری و بعد از آن حضور بهم رساندند و ارتباط انها با دولت و نوع تفکر سیاسی انها دیکر بر کسی پوشیده نماند .

این امر موجب شد تا پس از انتخاب استیلی به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس ، سایتهای ضد انقلاب با حمله به وی بخشی از سخنان او در حمایت از احمدی نژاد در مصلی تهران را باز نشر دهند .

 
در این میان اما مواضع سیاسی مدیرعامل، مدیر فنی و سرمربی باشگاه پر طرفدار پرسپولیس دیگر بر کسی پوشیده نیست .
اما نکته جالب توجه آنجایی است که یکدست بودن عقاید سیاسی مدیریت و کادر فنی پرسپولیس با به کار گرفتن بازیکن صاحب نامی مثل علی کریمی کمی متناقض خواهد شد .
علی کریمی ملقب به جادوگر همان بازیکنی است که در حوادث پس از انتخابات و در مسابقات مقدماتی انتخابی جام جهانی با مچ بند سبز که نماد حمایت از فتنه گران سبزاست به زمین فوتبال رفت و هیچ گاه نسبت به این رفتار خود موضع صریحی نگرفت.

                                                     
                 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
SWITZERLAND
۱۶:۳۲ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
ای وای کور شه هر کی نمیتونه سبز سیدی رو ببینه!!؟؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۷ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
بابات کور بشه وموسوی بی شعورنادان
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها