کد خبر: ۱۶۷۴۸۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
رضا حقیقی هافبک جوان پرسپولیس می گوید هرگز برای شرکت در مراسم عروسی برادرش سه اخطاره نشده است.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از شکست پرسپولیس برابر سپاهان شایعاتی مطرح شد که رضا حقیقی برای فرار از بازی و رفتن به مراسم عروسی برادرش سه اخطاره شده است که این اتهام بزرگی برای هافبک قرمزها به شمار می رود. حقیقی در گفت‌وگو با خبرآنلاین تمام این شایعات را رد کرد.

*نظرت در مورد نتیجه بازی با سپاهان چیست؟

همه دیدند چه اتفاقی افتاد، اگر آن پنالتی و اخراج رخ نمی داد، سپاهان تا صبح هم نمی توانست به ما گل بزند چه برسد به آنکه بتواند از ما امتیاز بگیرد. با این حال پرسپولیس هنوز هم مدعی اصلی قهرمانی است و این باخت را جبران می کنیم.

*خیلیها می گویند اگر تو در زمین بودی پرسپولیس بازنده نمی شد.

به خدا قسم که دوست داشتم در این بازی باشم. به خاطر خیلی از مسائل برای خودم هم این بازی مهم بود. اگر می دانستم این کارت زرد آنقدر مشکل درست می کند، نه تکل می زدم و نه محکم بازی می کردم.

*شایعه شده که برای شرکت در مراسم عروسی برادرت سه اخطاره شده ای؟

خدا از آنها نگذرد که این شایعات را درست می کنند. من چهارشنبه در تمرین بودم، پنجشنبه هم با تیم تمرین کردم و بعد از تمرین آقای دایی گفت که با ما به اصفهان می آیی. من هم با تیم به فرودگاه رفتم تا به اصفهان بروم اما آنجا به من گفتند که نمی خواهد همراه تیم باشی. من ساعت 7 شب به خانه برگشتم و جمعه هم تمرین کردم. شنبه هم سر تمرین حاضر بودم، پس کی به مراسم عروسی برادرم رفتم؟!

*پس این شایعات از کجا آمده؟

اگر شما فهمیدید، من هم می فهمم. من تا به حال چنین برخوردی را از رسانه ها تجربه نکرده بودم که بخواهند اینطور دروغ بگویند و من را به ناحق تخریب کنند. همیشه بازی کردن برای پرسپولیس حتی برای یک لحظه هم برایم افتخار بوده و تا زمانی که در ایران باشم فقط و فقط برای پرسپولیس بازی می کنم، چون هیچ افتخاری بالاتر از بازی برای پرسپولیس نیست.

*حرف دیگری مانده؟

کمی با هم صادق باشیم. در خلوت خودمان صداقت داشته باشیم چون به خودمان دیگر نمی توانیم دروغ بگوییم.  قسم می خورم قصد و غرضی در کارتی که گرفتم نبود. کسانی هم که این دروغ ها را نوشته اند، در خلوت خودشان در مورد کاری که کرده اند فکر کنند. خدا آن بالاست و به کارهای ما نظارت می کند و جواب خوبی و بدی همه ما را می دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها