کد خبر: ۱۶۷۴۳۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
دروازه بان شماره يك تيم ملي و سپاهان گفت: «داور تصميمي گرفته، حالا درست يا نادرست اما اين همه اعتراض درست نيست.»

598؛ قبل از رويارويي با پرسپوليس، گفته بود كه سپاهان برمي‌گردد و مي‌تواند دوباره مدعي شود. اتفاقا با برد پرسپوليس و نتايج ساير بازي‌ها اين اتفاق هم افتاد. سپاهان حالا در پايان هفته دهم رده دوم را به خود اختصاص داده و منتظر اولين لغزش فولاد است تا خود را به صدر جدول برساند. رحمان احمدي با وجود اينكه در مصاف با پرسپوليس روز پركاري نداشت اما در دو صحنه عملكرد عالي از خود به نمايش گذاشت.


* از بازي با پرسپوليس بگو، از بردي كه مقابل اين تيم به‌دست آورديد؟
- بازي بدي نبود، ما واقعا براي برد آمده بوديم و اين را از اولين ثانيه‌هاي بازي تا پايان مسابقه نشان داديم، همان دقايق اوليه توانستيم پرسپوليس را تحت فشار بگذاريم و اگر دقت مي‌كرديم مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري هم بزنيم. پرسپوليس نيمه دوم براي جبران آمده بود اما ما باز هم با بازي خوب و منسجم توانستيم جلوي آنها را بگيريم و در نهايت در دقايق پاياني گل دوم را هم زديم كه تمام‌كننده بود.


* گفته بودي كه سپاهان برمي‌گردد و حالا در رده دوم جدول هستيد.
- ببينيد، بالاخره بايد سپاهان برمي‌گشت و خوشحالم كه حالا سپاهان به شرايط خوبي برگشته، در اين دو بازي آخر ما خيلي خوب كار كرديم و نشان داديم كه امسال به‌دنبال قهرماني هستيم. ما بازي به بازي بهتر مي‌شويم و فقط در ضربات آخر كمي مشكل داريم كه اين هم حل خواهد شد.


* سرمربي تيم هم همين نظر را دارد؟
- بله، اتفاقا صحبت‌هايي هم در اين مورد كرد و گفت كه موقعيت‌هاي زيادي را خلق مي‌كنيم اما در ضربات پاياني كم‌دقت هستيم، احتمالا تمرين‌هاي ويژه‌اي هم خواهيم داشت و ان‌شاءا... اين هم برطرف مي‌شود. شايد ما در بازي‌هاي آينده نتوانيم اين همه موقعيت به‌دست بياوريم پس بايد از كمترين موقعيت‌ها بيشترين استفاده را ببريم.


* نقطه عطف بازي در دقايق اوليه بازي رخ داد، در اين مورد هم صحبت مي‌كني؟
- من فاصله زيادي داشتم و خيلي دور بودم اما ديدم كه بازيكن پرسپوليس با لگد به بازيكن ما زد اما من چيز ديگري مي‌خواهم بگويم، داور تصميمي گرفته، حالا درست يا نادرست اما اين همه اعتراض درست نيست. در بازي با گسترش فولاد و راه‌آهن يك پنالتي براي ما نگرفتند، در بازي با استقلال اهواز دو پنالتي ما را نگرفتند اما بچه‌هاي ما هيچ اعتراضي نكردند، در بازي اين اتفاقات پيش مي‌آيد. نبايد اينقدر موضوع را بزرگ كرد. بعد از آن هم تيم ما و هم پرسپوليس 90 دقيقه فرصت داشت.


* كار سختي در اين ديدار نداشتي اما يك بار باز هم يك موقعيت تك به تك را از حريف گرفتي، مثل بازي با كره جنوبي در تيم ملي.
- خب به هر حال من اينجا هستم تا در چنين موقعيت‌هايي دروازه را نجات دهم. در يك لحظه روي يك اشتباه با دو بازيكن پرسپوليس تك به تك شدم كه براي دفع توپ خودم را پرت كردم كه بعد از دفع توپ پاي فوروارد پرسپوليس به صورتم خورد. فكر مي‌كنم اين بازيكن تلاش كرد اين اتفاق نيفتد اما به هر حال سرعت زيادي داشتيم و برخورد پيش آمد كه خوشبختانه مشكل خاصي هم پيش نيامد.


* اين هفته هم به دنبال برد خواهيد بود؟
- صددرصد. ما شرايطمان بهتر شده و تا جمعه به ياري خدا، تمرينات خوبي را پشت سر خواهيم گذاشت و آماده رويارويي ديگري مي‌شويم. فكر مي‌كنم روزهاي بهتري در انتظار سپاهان با اين بازيكنان است.
ايران ورزشي
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها