کد خبر: ۱۶۷۳۸۰
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «با کارهایشان 30 میلیون هوادار را ناراحت کردند.»

598؛ امید عالیشاه در خصوص شکست پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: «واقعا شکست ناجوانمردانه ای بود. ما مستحق این شکست نبودیم. 90 دقیقه 10 نفره بازی کردن خیلی سخت بود و همه بازیکنان تلاش خودشان را کردند تا بازنده نباشیم اما نشد. امیدوارم دوستان در بازی های آینده دقت کنند چون این باخت 30 میلیون هوادار پرسپولیس را ناراحت کرد.»

 

وی ادامه داد: «قطعا اشتباهات داور عمدی نبوده فقط می توانم اظهار امیدواری کنم که دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد. در آن صحنه قهرمانی اینطور تشخیص داد که میثم حسینی خطا کرده و نباید به او توهین کرد.»

 

عالیشاه افزود: «همه بازیکنان پرسپولیس 2 برابر بازی های قبل دویدند. متاسفانه ما الان نه روحیه خوبی داریم و نه از نظر بدنی شرایطمان خوب استاما مجبوریم برای بازی با فجر آماده شویم.»

 

هافبک پرسپولیس خاطرنشان کرد: «علاوه بر اینکه 10 نفره بودیم زمین بازی هم خراب بود و توپ روی آن حرکت نمی کرد. اصلا قصد بهانه گرفتن ندارم اما همه شرایط دست به دست هم داد تا نتوانیم در اصفهان پرسپولیس همیشگی باشیم. هر توپی که خودم می گرفتم 2 بازیکن سپاهان مقابلم بودند اما اگر ما هم 11 نفره بودیم چنین اتفاقی رخ نمی داد. ما 2 برابر همیشه دویدیم اما به سپاهان نرسیدیم.»

 

عالیشاه در پایان گفت: «دایی از عملکرد همه بازیکنان راضی بود. او دید ما چقدر تلاش کردیم و در این باخت مقصر نبودیم.»

اوج نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها