کد خبر: ۱۶۷۳۶۶
زمان انتشار: ۰۹:۵۶     ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي پرسپوليس واكنش جالبي به درخشش هم بازي سابقش در رقابت هاي دوستانه آمريكا داشت.

598؛ کريم باقري در تورنمنت دوستانه آمريکا درخشيد و 6 گل به ثمر رساند؛ البته سطح فني بازي‌ها چندان بالا نبود اما به هر حال آن‌هايي که آمادگي کريم باقري را ديدند مي‌گويند او بهترين بازيکن تورنمنت بود و خيلي آماده نشان داد.


بعد از اين مسابقات باقري به ايران بازگشت و علي دايي به محض ديدن او گفت: «آقا کريم! شنيده‌ام در آمريکا کولاک کرده‌اي و مي‌خواهي در ليگ براي پرسپوليس بازي کني؟!»


کريم هم که رابطه خوبي با سرمربي پرسپوليس دارد، خنديد و گفت هر وقت تو به ميادين برگشتي من هم برمي‌گردم! کريم باقري در پاسخ به خبرنگاراني که از او در مورد ميزان آمادگي بدني‌اش پرسيده بودند، گفت: «من بدنم آماده است ولي نه اينقدر که در ليگ بازي کنم چون ديگر توان حضور در مسابقات رسمي را ندارم.»


چندي قبل شايعه شده بود که شايد باقري برگردد و يک نيمه براي پرسپوليس بازي کند اما او گفت: «من 3، 4 سال است که فوتبال را کنار گذاشته‌ام و ديگر تحمل تمرينات سخت را ندارم.»


باقري معتقد است حالا که پرسپوليس دست به جوان‌گرايي زده بايد از اين تيم و علي دايي حمايت شود و ديگر مجالي براي بازگشت امثال او نيست. کريم باقري متولد 1352 است و البته بعضي‌ها مي‌گويند سال واقعي تولد او 1349 است!
روزنامه خراسان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها