کد خبر: ۱۶۷۳۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۱۰ مرداد ۱۳۹۰
جهان: اخیرا جشنی برای سینماگران برپاشد که بازتاب زیادی را به همراه داشت. نوع پوشش بازیگران زن در این جشن و عکس‌هایی که از آن روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت باعث شد تا قشر مذهبی جامعه موضع گیری کنند.

این اولین باری نیست که چنین جشنی اینگونه برگزار می‌شود و جامعه را نسبت به نوع پوشش بازیگران زن به موضع‌گیری وادار می‌کند. عدم توجه مسئولین مربوطه باعث شده تا چنین روندی ادامه پیدا کند و قشری که می‌بایست الگوی جامعه باشد، مبدل به ضد فرهنگ شود.

در همین خصوص با مهران رجبی گفت‌وگو کردیم تا بپرسیم اینگونه رفتارها چه نسبتی با جامعه اسلامی دارد؟
این بازیگر سینما و تلویزیون به خبرنگار جهان گفت: بنده در این جشن حضور نداشتم و حتی اخبار و یا تصاویر منتشر شده از آن را هم دنبال نکردم اما باید بگویم که متاسفانه این آسیب جدی در بین بازیگران ما وجود دارد.

رجبی افزود: این آسیب نه تنها با جامعه اسلامی سازگار نیست بلکه با فرهنگ ایرانی ما هم‌خوانی ندارد.

این بازیگر سینما ضمن بیان این نکته که هنرمندان هر کشور شبیه همان جامعه هستند، افزود: ما باید در وهله اول جامعه خودمان را آسیب شناسی کنیم.

مهران رجبی با بیان اینکه بنده هم نسبت به ناهنجاری‌های بازیگران معترضم، تصریح کرد: تاثیر بازیگر و دنیای بازیگری در فرهنگ یک کشور بسیار زیاد است و اصلا قابل انکار نیست و این همان چیزی است که می‌بینیم در کشور ما مغفول مانده و مسئولین توجهی به آن ندارند.

آقای رجبی در ادامه ضمن بیان اینکه من با افراط و تفریط مخالفم و افتادن از دو طرف پشت بام را آسیب جدی برای فرهنگ می‌دانم، گفت: حفظ تعادل و توجه به موازین اسلامی و فرهنگ ایرانی بسیار در این زمینه کار گشاست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها