کد خبر: ۱۶۷۱۹۵
زمان انتشار: ۲۰:۰۰     ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي تيم ملي فوتسال گفت: سرمربي گيتي‌پسند صبح امروز به من قول داد تا بازيکنان تيمش را هفته آينده در اختيار تيم ملي قرار دهد.
مسئولان باشگاه گيتي‌پسند تصميم گرفتند بازيکنان ملي‌پوش خود را در اختيار تيم ملي قرار ندهند و علي طاهري مديرعامل اين باشگاه در آخرين اظهار نظر خود تاکيد داشت که بازيکنان ملي‌پوش در اردوي برزيل به تيم ملي ملحق خواهند شد.

به نقل از فارس، خسوس کاندلاس سرمربي تيم ملي فوتسال در اين زمينه گفت: صبح امروز با رضا لک سرمربي تيم گيتي‌پسند صحبت کردم و او به من قول داد تا بازيکنان را هفته آينده به تيم ملي خواهد داد، او اعلام کرد که به علت مصدوميت چند بازيکن اين هفته ملي‌پوشان را در اختيار داشته باشد.

وي در مورد اينکه مديرعامل باشگاه گيتي‌پسند اعلام کرده که بازيکنان ملي‌پوش را در اردوي برزيل در اختيار تيم ملي قرار خواهد داد، گفت: من از اين موضوع خبري ندارم، اين سناريو را بايد به خوبي پيگيري کنم تا ببينم جريان از چه قرار است. صحبت‌هاي مختلفي را مي‌شنوم و بايد اصل ماجرا را مطلع شوم. در حال حاضر نمي‌توانم در مورد اين موضوع اظهار نظر کنم.

تمرين عصر امروز تيم ملي فوتسال با حضور 12 بازيکن برگزار شد. در تمرين امروز پنج بازيکن ملي‌پوش گيتي‌پسند به علت اينکه باشگاه‌شان اجازه حضور آنها را در تيم ملي نداده بود غايب بودند.

احمد ملاعلي، مريدي‌زاده، مهران عالي‌پور و مجتبي نصيرنيا از بازيکنان جديدي بودند که در اين هفته در اردوي تيم ملي حضور داشتند.

در تمرين امروز 10 بازيکن و دو بازيکن يعني اسماعيل عباسيان و مجتبي نصيرنيا حضور داشتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها