کد خبر: ۱۶۷۱۸۸
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
کاپيتان اينترميلان اعلام کرد سرمربي جديد اين تيم او را ياد هکتور کوپر مي‌اندازد.
خاوير زانتي 40 ساله اواخر فصل گذشته دچار پارگي تاندون آشيل خود شد که از آن موقع دور از ميادين به سر مي‌برد. پيش بيني شده او در ماه نوامبر (آبان) به ترکيب تيمش بازگردد.

به گزارش فارس، زانتي در مورد شرايط خود گفت: تمام تلاشم را به کار گرفته‌ام تا هر چه زودتر به ترکيب اينترميلان بازگردم و براي تيمم موثر باشم. اگر نتوانم آن طور که دوست دارم ظاهر شوم، در پايان فصل همه چيز را مورد بررسي قرار مي‌دهم و تصميم مي‌گيرم که بايد چه کار کنم. اگر نتوانم آنطور که مي‌خواهم موثر باشم، از فوتبال کناره گيري مي‌کنم. فصلي سخت پيش رو داريم زيرا بسياري از تيم‌هاي بزرگ با جذب بازيکناني خوب خود را تقويت کرده‌اند. به نظرم يوونتوس سخت‌ترين تيمي است که مي‌توان با آن روبه‌رو شد.

اينترميلان در فصل جاري سه بار پيروز شده و يک تساوي را نيز مقابل يوونتوس به دست آورده است. زانتي در ادامه به تمجيد از والتر ماتزاري، سرمربي جديد نرآتزوري پرداخته است.

«از نخستين ديداري که با ماتزاري داشتم مرا تحت تاثير قرار داد. او ايده‌هاي بسيار واضحي داشت و به نظرم شخصي است که به کارش اهميت بسياري مي‌دهد و بسياري از کارهايي هم که انجام مي‌دهد در نهايت به نتيجه مي‌رسند. والتر براي جزييات اهميت بالايي قايل است تا بتواند بر اساس آنها يک تيم پيروز بسازد. او مي‌تواند در کارهاي گروهي شيوه‌هايي را پياده کند که بازيکنان بسيار عالي باهم همکاري کنند. ماتزاري مرا به ياد هکتور کوپر مي‌اندازد که به شدت براي شغلش اهميت قايل بود.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها