کد خبر: ۱۶۷۱۸۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
عضو هيأت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: اگر داور با اشتباه بزرگ خود پرسپوليس را 10 نفره نمي‌کرد، اين پرسپوليس هرگز به سپاهان نمي‌باخت.
به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، علي پروين با اشاره به ديدار پرسپوليس - سپاهان اظهار داشت: داور بازي مرتکب اشتباه بزرگ و عجيبي شد. به اعتقاد من داور ابتدا خطاي بازيکن سپاهان که با فن کمر و زير يک خم، باعث سرنگون شدن بازيکن پرسپوليس شد را نديد و لحظه آخر که بازيکن پرسپوليس روي بازيکن سپاهان خطا کرد را ديد. راستش را بخواهيد وقتي داور به بازيکن پرسپوليس کارت قرمز نشان داد و اعلام پنالتي کرد، مانده بودم داور چه چيز اعلام کرده است؟! طوري تعجب کرده بودم که از اطرافيان سوال کردم که آيا آنها متوجه موضوعي شده‌اند؟! از اينکه چرا داور چنين تصميمي گرفته است و کل بازي را به هم ريخت به شدت ناراحت بودم تا اينکه صحنه آهسته پخش شد و معلوم شد اين بازيکن سپاهان بود که اول خطايي آشکار انجام داد. در عمرم چنين چيزي نديده بودم. داور مرتکب اشتباه بزرگي شد.

وي ادامه داد: اگر بازيکني در دقايق ابتدايي خطاي محرز کرده باشد داور مي‌تواند تصميم به اخراج بگيرد اما يک اشتباه بزرگ در دقايق ابتدايي آن هم در چنين ديدار مهمي، بحث برانگيز مي‌شود. با اين وجود بازيکنان پرسپوليس با اينکه 10 نفره شدند و تمرکزشان بر هم خورد، خيلي خوب عمل کردند. آنها بيش از 85 دقيقه 10 نفره نه تنها گلي نخوردند بلکه مي‌توانستند گل هم بزنند. من به بازيکنان پرسپوليس آفرين مي‌گويم که اينگونه با تمام وجود بازي و تلاش کردند و نتيجه را برگرداندند. طبيعي است پرسپوليس که سراسر حمله بود در آخرين لحظات يک گل خورد ولي ما بايد بازي را اينطور تصور کنيم که پرسپوليس در زمين تيمي مثل سپاهان، 10 نفره، براي 85 دقيقه گلي دريافت نکرد و حريف را تحت فشار هم قرار داد.

سرمربي اسبق تيم ملي و پرسپوليس خاطرنشان کرد: به نظر من سپاهان با وجود آنکه پرسپوليس 10 نفره شد، خوب بازي نکرد و معتقدم که اگر تيم ما 10 نفره نمي‌شد هرگز بازي را نمي‌باخت. بچه‌هاي پرسپوليس خيلي خوب بازي کردند. ما خودمان فوتبال بازي کرديم و مي‌دانيم وقتي در دقيقه چهارم بازي، 10 نفره مي‌شوي و پنالتي اشتباه به ضررت مي‌گيرند، روح و روان تيم بر هم مي‌ريزد و اين مساله روي تمرکز بازيکنان اثر مي‌گذارد. با اين وجود بازيکنان پرسپوليس خوب بازي را اداره کردند. شايد هر تيم ديگري بود گل‌هاي بيشتري مي‌خورد.

پروين در پاسخ به اين سوال که نظر شما به عنوان عضو هيأت مديره پرسپوليس درباره شکايت از داور چيست؟ افزود: بر فرض که شکايت کنيم، چه فايده‌اي دارد؟ فوقش داور را چند جلسه محروم مي‌کنند، مگر نتيجه بر مي‌گردد؟ در يک بازي حساس سه امتياز از پرسپوليس گرفتند و سه امتياز به رقيبش دادند. شکايت دردي را دوا نمي‌کند. فقط بايد اميدوار باشيم در بازي‌هاي بعدي چنين اشتباهات داوري روي ندهد. بايد کاري کرد که پرسپوليس در بازي‌هاي بعدي اينطور از داوري ضربه نخورد وگرنه با شکايت، سه امتياز بر نمي‌گردد.

وي ادامه داد: آقايان بايد به بازيکنان، مربيان و مسئولان پرسپوليس حق بدهند که ناراحت و عصباني باشند، هر کس جاي اينها باشد از کوره در مي‌رود. تازه فکر مي‌کنم بازيکنان و کادر فني خيلي خودشان را کنترل کردند. داور بايد دقت بيشتري مي‌کرد. او اشتباه بزرگي کرد. او خطاي آشکار سپاهان را نديد ولي خطاي پرسپوليس را ديد. نهايت اين صحنه آن بود که داور بايد به سود پرسپوليس اعلام خطا مي‌کرد و به دو بازيکن اخطار مي‌داد تا بازي را کنترل کند.

عضو هيأت مديره پرسپوليس خاطرنشان کرد: اين اتفاقي است که افتاد. به نظرم با شکايت دردي دوا نمي‌شود. من در عوض مي‌خواهم حرف ديگري بزنم. مي‌خواهم بگويم تيم پرسپوليس امسال راه افتاده است. بچه‌ها دارند خوب بازي مي‌کنند و انصافا خوب نتيجه مي‌گيرند. ما 10 نفره ملوان را مي‌بريم. 10 نفره، 85 دقيقه مقابل سپاهان و در زمين خودش مي‌ايستيم. اينها نکات مهمي است و نشان مي‌دهد پرسپوليس تيم شده است. بايد از اين تيم حمايت کرد. من مي‌گويم پيشکسوتان و هواداران بايد بيايند و مثل کوه پشت تيم بايستند و از اين تيم به خاطر دل هواداران حمايت کنند.

پروين در پايان افزود: به اعتقاد من بازيکنان پرسپوليس بايد فراموش کنند در بازي با سپاهان به خاطر يک اتفاق چه شد. بايد بروند و محکم کارشان را دنبال کنند. اين تيم، تيم خوبي شده است. تيم يکدستي است که هم جوانان کارآمد دارد و هم با تجربه‌هاي خوب در آن بازي مي‌کنند. بايد سپاهان و اتفاقاتش را فراموش کرد و تمرکز را روي بازي‌هاي بعدي گذاشت. پرسپوليس امسال مي‌تواند نتايج خوبي بگيرد. براي بازي با سپاهان افسوس مي‌خوريم ولي فکر و نظرمان ما بايد روي بازي‌هاي بعد باشد، چون پتانسيل بالايي در تيم وجود دارد و به اميد خدا به موفقيت مي‌رسيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها