کد خبر: ۱۶۷۱۸۵
زمان انتشار: ۱۹:۵۵     ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
مربي با تجربه فوتبال ايران اولين برد فجر و اولين برد خودش را دراين فصل کسب کرد. محمود ياوري سرمربي فجر را مي‌توان يکي از مردان خوشحال ديشب دانست چرا که با اتفاقاتي که براي او افتاده بود برد در اولين بازي در شيراز طعم خاصي داشت.
محمود ياوري که از شرايط زمين ناراضي بود به سايت گل گفت: ما بازي مي‌کنيم و ميزبان هستيم. زمين خيلي بد بود و هر دو تيم از اين موضوع نالان بودند اما مجبوريم . اينکه مي گويم ما اينجا ميزبان نيستيم به اين دليل است که خود ما بايد با بازي کردن با زمين بيشتر آشنا مي شويم چرا که اين زمين براي تمرين هم به ما نمي‌دهند .

ياوري در مورد برد فجر مقابل استقلال صنعتي گفت: آنها تيم باتجربه‌اي بودند و از بازيکنان خوبي بهره مي‌بردند اما بچه‌هاي ما نشان دادند که خوب هستند. چه با تجربه‌هاو چه جوان‌ها همه با انگيزه بودند و اين در ابتداي کار مرا خوشحال کرد و خوشحال هستم از داشتن آنها اما براي ادامه ليگ قطعا بايد يکسري کارها انجام دهيم و با اضافه شدن چند بازيکن مي‌توانيم با اطمينان بهتري ليگ را ادامه دهيم اين را به آقاي جعفري هم گفتم.

ياوري در پايان گفت: از مردم و هواداران عزيز که سنگ تمام گذاشتند تشکر مي‌کنم. هم اول بازي و هم آخر بازي و هم وسط بازي در همه حال ما را حمايت کردند و اين برد را به آنها تقديم مي‌کنيم که هميشه ما را حمايت کنند. کار سختي داريم اما به اميد خدا فجر را به سر منزل مقصود مي‌رسانيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها