کد خبر: ۱۶۷۱۸۲
زمان انتشار: ۱۹:۵۳     ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
تیزهوشی روحانی در دفاع از منافع ملی و آچمز کردن لابی رسانه ای صهیونیستی؛
روحانی بهتر از هر کس دیگر به تاریخ به وجود آمدن رژیم صهیونیستی واقف است اما او نشان داد که چرا رهبر معظم انقلاب و سپاه و همچنین آمریکاییها و سران دیگر ممالک دنیا به او اطمینان می کنند و تصمیم گرفته اند تا با او بازی برد بردی را آغاز کنند.
موضوع سفر روحانی به نیویرک و طرح موضوع احتمال به پایان رسیدن داستانی به نام تحریمهای اقتصادی این روزها نقل مجلس اپوزسیون خارج نشین ضد انقلاب و رژیم صهیونیستی و برخی خبرنگارنماهای بی بی سی و صدای آمریکا شده است.



به گزارش بولتن نیوز، در این رابطه خبرنگار ان بی سی هم در بین مصاحبه با حسن روحانی سوالاتی را مطرح کرد که بیشتر بوی آتش افروزی می داد تا طعم ژورنالیستی و خبرنگاری.

البته در این میان روحانی هم نشان داد که چرا مورد اطمینان رهبری است و چرا فرماندهان سپاه هم با او کنار آمدند و به شکلی زیبا او را در دیدار با سپاهیان همراهی کردند. حرکتی که نه سایتهای اپوزسیون و بی بی سی به آن اشاره کردند و نه در داخل کمتر کسی به تمامیت آن اشاره کرد!.

به هر حال روحان، رئیس جمهور منتخب ایران اسلامی در پاسخ به سؤال‌های طراحی شده توسط لابی رسانه‌ای صهیونیستی مطرح شده از سوی شبکه آمریکایی «ان‌بی‌سی»، خبرنگار این شبکه را آچمز کرد و داد صهیونیست‌ها را در آورد!

خبرنگار «ان‌بی‌سی» از روحانی پرسید:

هولوکاست را قبول دارید؟

در اینجا نقشه خبرنگار این بود که رئیس‌جمهوری اسلامی ایران را به دام بیاندازد و با گرفتن هر جوابی چه مثبت و چه منفی او را دچار مشکل کند!

در صورت جواب مثبت، روحانی در داخل کشور دچار مشکل و متهم به دفاع از برنامه‌های صهیونیستی می‌شد و در صورت جواب منفی، افکار عمومی غرب و دولتمردان غربی علیه او منفی می شد و ایران، آماج حملات رسانه‌های صهیونیستی می‌شد و زمینه برای جلوگیری از مذاکره آمریکا و غرب با روحانی و تشدید تحریم‌ها علیه ایران فراهم می‌آمد.

روحانی در پاسخ گفت:

من تاریخ‌دان نیستم، سیاستمدارم!

روحانی نه تنها مانند احمدی‌نژاد در دام این خبرنگار نیفتاد، بلکه با این ضدحمله، خبرنگار را آچمز کرد و در نتیجه، خبرنگار دیگر نتوانست این موضوع را ادامه بدهد و به نقطه دل‌خواه خود برساند!

در همین مصاحبه، خبرنگار «ان. بی. سی» که از سؤال هلوکاست طرفی نبسته بود دست به تک دیگری برای به دام انداختن روحانی زد که روحانی با پاتک زیرکانه خود دوباره او را آچمز و وادار به عقب‌نشینی کرد!

خبرنگار ان بی سی پرسید:

آیا رئیس‌جمهوری ایران به نابودی اسرائیل [رژیم صهیونیستی] اعتقاد دارد یا نه؟

دکتر روحانی در اینجا هم به شیوه ای دیپلماتیک پاسخ گفت:

«چیزی که ما به دنبال آن هستیم، حاکمیت اراده مردم است، ما به صندوق رأی اعتقاد داریم.»!

البته آن چه که مشخص است اینکه روحانی بهتر از هر کس دیگر به تاریخ به وجود آمدن رژیم صهیونیستی واقف است اما او نشان داد که چرا رهبر معظم انقلاب و سپاه و همچنین آمریکاییها و سران دیگر ممالک دنیا به او اطمینان می کنند و تصمیم گرفته اند تا با او بازی برد بردی را آغاز کنند.  دیپلماسی چند جانبه ای که نه با هیاهو و جارج و جنجال همخوتنی دارد و نه می تواند به وسیله شاخ و شانه کشیدن برای هم نتیجه مطلوب را به همراه داشته باشد. تعامل با دنیا نیازمند حرکتهای آهسته و زیرکانه از این گونه است تا بتوان به منافع ملی ایران رسید بدون اینکه لطمه ای به اصول اتقلاب وارد شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها