کد خبر: ۱۶۷۱۷۲
زمان انتشار: ۱۹:۴۹     ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
مدير تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تمام ايران قضاوت قهرماني را ديدند پس احتياجي ندارد بخواهيم درباره آن صحبت کنيم.
محمد پنجعلي در مورد بازي با سپاهان اظهار داشت: با توجه به اينکه سپاهان يکي از رقباي ما در بالاي جدول براي قهرماني بود حساسيت بازي شب گذشته به نظر من چند برابر بود.

به گزارش فارس ، وي افزود: بلايي را سرمان مقابل رقيب مستقيم ما آوردند که واقعا نمي‌دانم چه جوابي براي آن دارند، رو راست بگويم 6 امتياز را از ما گرفتند.

پنجعلي ادامه داد: الان عذرخواهي کردن و يا اشتباه قهرماني مسلم شود چه فايده‌اي براي ما دارد حتي قهرماني را چند بازي پشت سر هم جريمه کنند چه سودي براي ما دارد جز اينکه در حساس‌ترين شرايط ضربه بدي را به ما زدند.

مدير پرسپوليس تاکيد کرد: همه ديدند و احتياجي به آناليز و بررسي بازي نيست، واقعا در دقيقه 3 بازي تصميم قهرماني بسيار سوال برانگيز بود. در صحنه‌اي حتي مشکوک هم نبود و اتفاقي نيفتاد پنالتي و اخراج عجيبي را اعلام کرد که من تا الان اين طور نديده بودم.

پنجعلي افزود: قهرماني کارهاي عجيب و غريب را دوست دارد اما نبايد از او ناراحت شد چون توانايي‌اش همين است تا کي داوران اشتباه کنند و آنها را ببخشيم تا کي پرسپوليس بايد اين طور ضربه بخورد برايمان سوالاتي پيش امده اما انشاالله همه آنها اشتباه باشد.

وي در مورد ناراحتي دايي و انتقادهايش در نشست روز گذشته نيز گفت: فوتبال برد و باخت دارد و دايي بهتر از هر کسي اين موضوع را مي‌داند اما اخراج دقيقه 2 و يا 3 آن هم با آن شکل که بازيکن حريف، بازيکن ما را به زمين زد براي شما سوال ندارد. اگر ايشان به اشتباه خودش پي ببرد چه فايده‌اي براي ما دارد، تا کي بايد اين طور ضربه بخوريم. بهتر نبود که از داوران بهتري استفاده مي‌کرديم چون آقاي قهرماني قبلا توانايي‌اش را نشان داده.

مدير تيم پرسپوليس در مورد کيفيت بازي نيز گفت: به نظر من اگر اخراج اشتباه صورت نمي‌گرفت چه بسا اين بازي بسيار زيباتر مي‌شد. دو تيم برد مي‌خواستند اما پرسپوليسي‌ها پس از 10 نفره شدن باز هم جنگيدند اما آقاي داور به نظر من از همان دقايق ابتدايي کار را خراب کرد. من قصد حمله و تخريب شخصيت داوران زحمتکش را ندارم اما تصميمات عجيب و غريب برخي اوقات مسائلي را به ذهن يک انسان مي‌آورد که من اميدوارم اشتباه کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها