کد خبر: ۱۶۷۱۶۱
زمان انتشار: ۱۹:۳۸     ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: آقاي کرانچار ما قانون را خوب بلديم اما يا شما خوابيد و يا در اين فوتبال نيستيد.
سيد جلال حسيني در مورد بازي با سپاهان اظهار داشت: با توجه به وضعيت دو تيم، مي‌توانست بازي پرسپوليس و سپاهان زيباتر شود اما متأسفانه اين بازي خوب تبديل به يک مسابقه بد شد.

به گزارش فارس ، وي افزود: متأسفانه جريان بازي را با مسائلي که پيش آمد از کار انداختند و فوتبال خراب شد. نمي‌دانم در مورد چه چيز بازي پرسپوليس و سپاهان حرف بزنم اما نبايد با پرسپوليس اين کار را مي‌کردند.

حسيني ادامه داد: ما 90 دقيقه 10 نفره بازي کرديم آن هم با قيمت يک اشتباه، بازيکن حريف بازيکن ما را زد اما بازيکن ما را اخراج کردند.

حسيني ادامه داد: شنيدم کرانچار اعلام کرده که اين يک قانون است که در دقيقه 2، 42، 50 يا 60 يک بازيکن اخراج شود طبيعي است اما آقاي کرانچار حرف‌هايي که مي‌زني را مي‌داني يعني چه؟!

وي افزود: ما خودمان قانون را بلديم و مي‌دانيم کي اخراج درست است و کي غلط اما شما بايد قانون را ياد بگيريد و فيرپلي را به بازيکنانت ياد بدهي، بازيکن شما چگونه فيرپلي را انجام داد و بازيکن ما چگونه، در شرايطي که وضعيت خوبي داشت توپ را به دروازه‌بان شما داد. من خلعتبري را مي‌گويم.

مدافع قرمز‌پوشان خاطر نشان کرد: آقاي کرانچار با اين حرف‌هايت يا نمي‌داني فوتبال چيست و يا خوابي و اصلا در جاي ديگر در حال مربيگري هستي، ما قانون فوتبال را بلديم اما اگر دقيقه 2 يا 3 بازي اين طور بازيکنان خودت را اخراج مي‌کردند همين حرف‌ها را مي‌زدي، پس بهتر است در اين باره سکوت کني.

حسيني يادآور شد: من قصد بي‌احترامي به هيچ کس را ندارم اما کرانچار بهتر است خودش دنبال درست کردن مربيگري خودش باشد و بداند در کجا مربيگري مي‌کند و همه چقدر فوتبال را متوجه مي‌شوند.

وي در پاسخ به اين سؤال که نظرت در مورد داوري چيست گفت: در مورد داوري همه مردم همه چيز را ديدند پس بهتر است خودشان و کارشناسان قضاوت کنند نه من.

مدافع سرخپوشان افزود: حرف من امروز با بازيکنان پرسپوليس است، آنها بدانند بايد بيشتر تلاش کنيم تا به حقمان در ليگ برتر برسيم، ما از الان به بعد بايد با چند گروه مبارزه کنيم تا به نتايج خوب برسيم، بايد با گروه‌هايي مبارزه کنيم که هر وقت دوست داشتند ما را به کرج بفرستند بازي کنيم و يا هر موقع دوست نداشتند اين کار را نکنيم، ما بايد تمام تلاشمان را بکنيم که اجازه ندهيم اين گروه‌ها به ما ضربه بزنند، من باز هم تأکيد مي‌کنم در بازي با سپاهان با وجود اينکه دوستان سعي مي‌کنند که رد را گم کنند اما بايد اعلام کنم که فيرپلي را خلعتبري انجام داد نه بازيکن سپاهان که حتي خود اصفهاني‌ها هم از کارش ناراحت بودند، پس اينجا کرانچار بايد اين آموزش‌ها را به بازيکنانش بدهد نه به دنبال حرف‌هاي بي‌ربط و مسئله‌اي باشد که به او مرتبط نيست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها