کد خبر: ۱۶۷۰۹۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اظهارات کرانچار گفت: «کرانچار از قانون حرفی نزند و بداند کجا مربیگری می‌کند.»

598؛ سید جلال حسینی در مورد شکست پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته دهم اظهار داشت: «در طول هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودیم و آماده برگزاری یک بازی خوب مقابل سپاهان بودیم اما متاسفانه دقیقه 2 ما را 10 نفره کردند تا 90 دقیقه تحت فشار باشیم.»

 

وی ادامه داد: «شک نکنید که خلیل‌زاده روی میثم حسینی خطا کرد و اگر داور آن را اعلام می‌کرد، 90 دقیقه 10 نفره نمی‌شدیم و بازی هم زیباتر از کار در می‌آمد. واقعا در طول بازی خیلی به ما فشار آمد.»

 

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که پس از باخت به سپاهان شرایط این تیم چگونه خواهد بود، گفت: «این یک باخت بد بود اما از این لحاظ خوب شد که دیگر تمام بازیکنان‌مان می‌دانند باید با همه بجنگند و این که حریف ما فقط یک تیم نیست و باید با چند تیم مبارزه کنیم. حالا شرایط طوری شده که همه چیز به ضرر پرسپولیس است.»

 

حسینی در واکنش به اظهارات کرانچار مبنی بر این که "داور قانون را اجرا کرده و اجرای قانون دقیقه 2 یا 42 ندارد" عنوان کرد: «کرانچار باید بداند جایی که مربیگری می‌کند مردم همه چیز را می‌دانند و قانون و خیلی چیزهای دیگر را هم خوب بلدند.»

 

او در ادامه خطاب به سرمربی سپاهان گفت: «آقای کرانچار! تو برای ما از قانون حرف نزن. اگر بنا به رعایت قانون بود، دقیقه 2 بازیکن تو بود که خطا کرد. اگر هم قرار بر رعایت بازی جوانمردانه بود که خلعتبری آن را انجام داد اما بازیکن تو قانون را بلد نبود. خودت هم از قانون چیزی نمی‌دانی پس در مورد پرسپولیس و قانون حرفی نزن و بدان کجا مربیگری می‌کنی.»

 

وی درباره صحنه‌ای که بازیکنان پرسپولیس به مهاجم سپاهان برای عدم انجام بازی جوانمردانه اعتراض کردند، تاکید کرد: «انجام بازی جوانمردانه یک کار دلخواه است که ما گاهی خودمان هم آن را انجام نمی‌دهیم ولی در بازی شب گذشته خلعتبری فیرپلی کرد و توپ را به بازیکن حریف داد اما بازیکن آنها می‌خواست بدون انجام بازی جوانمردانه به پرسپولیس گل بزند. کرانچار باید بفهمد قانون یعنی چه. کرانچار فکر می‌کند بیشتر از دیگران می‌داند اما این‌طور نیست. ما هم قانون را می‌دانیم.»

 

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: «مردم باید بدانند پرسپولیس با چه مشکلاتی روبه‌رو است. هر موقع که دلشان بخواهد بازی تیم ما را به کرج و ورزشگاه تختی می‌برند و همیشه قانون در قبال پرسپولیس اجرا می‌شود. این‌ که یک تیم در زمین خودش بازی کند حق قانونی آن تیم است اما ظاهرا اجرای قانون فقط برای پرسپولیس است. خوشحال هستم که همبازیانم در هفته دهم فهمیدند که در هر مسابقه باید با چند گروه بجنگند و از امروز هم تلاش‌مان را بیشتر می‌کنیم.»

تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها