کد خبر: ۱۶۷۰۶۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۶     ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
بازیکنان تیم ما با وجود اینکه کم تجربه هستند، ولی با بازی کردن تجربه کافی را به دست آورده اند و با گذشت زمان مشکلات کمتر خواهد شد.

598؛ به نقل از گل حسین خطیبی در نشست مطبوعاتی قبل از دیدار با ذوب آهن گفت: فردا بازی مهمی داریم چون باید با کسب امتیاز از این دیدار از دیگر تیم ها عقب نمانیم.وی ادامه داد: با توجه به امتیازاتی که در دیدار های قبلی از دست داده ایم، مقابل ذوب آهن محکوم به برد هستیم و برای بهبود شرایطمان در جدول تمام تلاشمان را برای کسب سه امتیاز بازی فردا انجام خواهیم داد.

مربی تیم فوتبال گستر فولاد در مورد اینکه اکثر مربیان و کارشناسان تیم گسترش فولاد را کم تجربه می دانند، بیان داشت: بازیکنان تیم ما با وجود اینکه کم تجربه هستند، ولی با بازی کردن تجربه کافی را به دست آورده اند و با گذشت زمان مشکلات کمتر خواهد شد. اگر بازیکنان ما کم تجربه بودند نمی توانستند به آن راحتی مقابل پرسپولیس بازی کنند. تنها مشکل تیم ما زدن ضربات آخر هست که گل نشدن توپ هایمان باعث از دست رفتن امتیازات زیادی شده است.

به نقل از اناج, حسین خطیبی تأکید کرد: برای بازی فردا احمد کامدار محروم است و سامان نریمان جهان مصدومیت جزئی دارد ولی تمام تلاشمان این است که او به بازی فردا برسد.

وی خاطرنشان کرد: به جز در پست دروازه بان، در دیگر پست ها مشکل داریم و نیازمان در پست فوروارد با توجه به خداحافظی رسول خطیبی بسیار شدید و ضروری می باشد. تا نیم فصل سعی خواهیم کرد تا بهترین جایگاه را در جدول به دست آوریم و در نیم فصل بازیکنان تراز اولی را جذب کنیم.

مربی تیم گسترش فولاد در رابطه با استقبال کم تماشاگران از بازی های این تیم تصریح کرد: ما در بازی های گذشته تلاش زیادی برای کشاندن هوادار به استادیوم انجام داده ایم ولی متاسفانه مسائلی از جمله همزمانی بازی هایمان با تراکتورسازی و مشکلات رفت و آمد به استادیوم یادگار امام، باعث استقبال کم از بازی های گسترش فولاد می شود. امیدواریم با توجه به برگزار نشدن بازی تیم های تبریزی در یک روز، تماشاگران به استادیوم بیایند و باعث افزایش انگیزه بازیکنان جوان تیم گسترش فولاد شوند.

خطیبی یادآور شد: در نیم فصل دوم بازی ها سخت تر خواهد شد و ما نیز به خوبی از این موضوع آگاه هستیم. به بازی زیبا امتیاز نمی دهند و ما هم فقط دنبال خوب بازی کردن نیستیم و به پیروزی و کسب حداکثر امتیازات می اندیشیم ولی در بعضی بازی ها شرایطی از جمله اشتباهات داوری مانع از خوب نتیجه گرفتن می شود. در تلاش هستیم تا بازیکنانمان را توجیه کنیم تا راحت کارت زرد نگیرند و تا پایان بازی بجنگند، به خصوص برای بازی فردا که سه امتیازش اهمیت خاصی برایمان دارد، باید به هر قیمتی شده به پیروزی برسیم
 

پارس فوتبال

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها