کد خبر: ۱۶۷۰۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۰     ۱۰ مرداد ۱۳۹۰
به گزارش 598 به نقل از بی باک، بعد از واکنش اخیر آقای قالیباف نسبت به تخلف مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) - که خودسرانه از بودجه بیت المال برای آقای شهردار بنر تبلیغاتی و خوشآمدگویی چاپ و نصب کرده بود – و توبیخ این مدیر از سوی آقای شهردار و دستور ایشان مبنی بر بازگشت مبلغ کمتر از دو میلیون تومان هزینه شده به صندوق بیت المال و بازتاب گسترده این خبر در رسانه های حامی آقای شهردار و ذوق زدگی رسانه ملی از این اتفاق مهم و رپرتاژ دو شب پیاپی بخش خبری بیست و سی پیرامون این گزارش، انتظار می رفت که آقای قالیباف این نمونه اقدامات خود را در ابعاد بزرگتر و گسترده تر و جسورانه تر از قبل تکرار نمایند امّا انگار آنچه برای کشور ضروری و اولویت اوّل محسوب می شد تنها همان یک قلم رفتار خلاف قانون مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) بود و بازتاب رسانه ای آن.

هنوز چند روزی از آن واکنش قابل تقدیر آقای قالیباف نگذشته بود که تصاویری از جشن های هنجارشکنی که به بهانه اعیاد شعبانیه توسط شهرداری تهران برگزار گردیده بود، در رسانه های کشور منتشر شد و احساسات ملت مومن ایران و خانواده های شهدا و قلبهای منتظران حقیقی حضرت ولی عصر(عج) را جریحه دار نمود.

همگان منتظر بودند تا شخص آقای شهردار و مسئولین برگزار کننده این جشنها در اقدامی شجاعانه و زیبنده و بصورت صریح و شفاف از مراجع عظام تقلید ، بزرگان دینی و ملت شریف کشورمان عذرخواهی نمایند و هزینه هایی که اینگونه به پای عده ای هنجارشکن ریخته شده بود را از جیب خود به بیت المال مسلمین برگردانند امّا نه تنها چنین اتفاقی رخ نداد بلکه هنجارشکنی های بوستان آب و آتش و... نیز به آن اضافه گردید و حامیان رسانه ای آقای شهردار در کمال ناباوری برای توجیه رفتارهای خلاف شرع و عرف صورت گرفته، گناهی بزرگتر مرتکب شدند و با توهینی صریح به مردم تهران، بخش عظیمی از ساکنین این شهر را هرزه و بی بندوبار قلمداد کردند و در قالب توصیه نامه ای که کاملا با نظرات و آرمانهای حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری و همچنین دین مقدس اسلام منافات دارد، از رسانه های ارزشی خواستند تا به جای انکار و سرکوب این بخش ( بی بندوباران)، واقعیت وجود آنها را پذیرفته و فضای حضور این قشر هرزه ی بی بندو بار را فراهم نمایند!

حال جای سئوال از این دوستان به ظاهر معتدل و باخرد دارد که اگر قرار بر این بود تا مردم شریف ایران، اجازه ی به انحراف کشیده شدن محیط عمومی جامعه شان را به اقلیت سرمایه دارِ غرب زده و بی بندو بار بدهند، با چه امید و منطقی، تن به انقلاب اسلامی آنهم با تاوان خون هزاران شهید داده اند؟!

 این دوستان بر اساس کدام آمار و توجیه چهره عموم مردم تهران را زشت و نازیبا ترسیم می کنند و خیل عظیم مردم تهران را بی بندوبار محسوب می کنند؟!

رسانه های حامی آقای شهردار، بر اساس کدام شرع و قانون دیگران را به فراهم کردن زمینه فسق و فجور اقلیتی بی بندوبار توصیه می کنند؟!

این نوع تفکر هرزگی که بر گرفته از معیار تسامح و تساهل غربی و دوران اصلاحات می باشد، همچون تفکرات غلط جریان انحرافی که رسانه های اقای شهردار نیز با آب و تاب فراوان اخبار آنرا بصورت ویژه  بازتاب می دادند، مذموم می باشد و تفاوت قائل شدن بین این انحرافات از مصادیق بارز " یومنون ببعض و یکفرون ببعض" می باشد.

امّا نکته آخر اینکه دیروز یکی از رسانه های منسوب به شهردار تهران، بجای پاسخ قانع کننده به مخاطبان و مردم پیرامون اتفاقات شوم صورت گرفته اخیر در تهران، تصاویر " مرگ بر قالیباف" را منتشر کرد و آنرا آغاز پروژه تخریب و بداخلاقی های زودهنگام انتخاباتی معرفی کرد که در اینباره موضع رسانه های ارزشی منتقد بی بندوباری همان است که بارها مقام معظم رهبری تصریح نموده اند.
 
همانگونه که  مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای بارها توصیه نموده اند، دشنام دادن و ناسزا گفتن به دیگران و حتی کسانیکه با آنها اختلاف سلیقه و نظر داریم، هیچ توجیه شرعی و عقلی ندارد و همگان باید از چنین اقدامات خلاف شرع و قانونی اجتناب نمایند. امّا اینکه واقعیت امر چه می باشد؟ آیا این تصاویر همانطور که سایت منسوب به آقای قالباف ادعا نموده است، حاکی از بداخلاقی و رفتار نابخردانه صورت گرفته از جانب فرد یا گروهی از مخالفان اقای شهردار می باشد یا اینکه آغاز پروژه مظلوم نمایی و به حاشیه کشاندن انتقادات؟

به هر حال آنچه که یقینی و قطعی می باشد، عملکرد نامطلوب شهرداری تهران در فراهم نمودن زمینه بی بندوباری های اخیر می باشد. امّا درباره انتشار این شب نامه ها و انتساب آن به شخص یا گروهی خاص، هیچ قطعیتی را نمی توان لحاظ کرد و علی رغم ادعای سایت حامی اقای شهردار، احتمالات زیادی در آن می رود. لذا رها کردن قطعیات و به حاشیه کشاندن موضوع مهمی چون ترویج بی بندوباری با مدد جستن از مشکوکات، امری منطقی و قابل قبول نمی باشد.

در پایان گفتنی است، یک سایت خبری که این روزها سراسیمه و با شتاب فراوان از آقای شهردار حمایت می کند و در مقابل همه منتقدان وی ولو به قیمت تحریف آرمانهای انقلاب اسلامی جبهه می گیرد، در گزارشی رسانه های ارزشی و منتقد بی بندوباری های اخیر را منسوب به جریان انحرافی کرد و نوشت: پس از گرد و خاک خبری و همراهی رسانه‌های حامی دولت و جریان انحرافی بر سر تخریب وجهه محمدباقر قالیباف، شهردار تهران با موضوعاتی نظیر ترویج ابتذال و بی‌بندباری در برنامه‌های فرهنگی، بی‌توجهی به ارزشها، ریخت و پاش مالی و ... این جریان توفیق در این رویکرد غیر اخلاقی را در انتشار فحش نامه‌ها، شعارنویسی، انتشار اعلامیه های در مناطق جنوبی شهر تهران دیده است که فعالیت‌ها و پروژه‌های شهری در آنها متمرکز شده است.

این سایت همچنین نوشت: مرگ بر قالیباف، شهردار ریاکار، گران فروش، روباه پیشه، شهردار عوام فریب و ... اینها متن اعلامیه ها و شب نامه هایی است که در مناطق جنوبی شهر تهران و همزمان با افتتاح برخی پروژه های شهرداری توزیع شده و به در و دیوار شهر چسبیده است ، با نام مجهول و هویت پنهانی !

تصاویر منتشره توسط سایت حامی آقای شهردار





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۸ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
سلام. سایت آقای قالیباف به این ناهنجاری پاسخ بسیار خوبی داده است. واقعا عالی است. حتما به آدرس
www.mardeamal.com
مراجعه کنید. بنده خداها اونا هم از این ماجرای پیش آمده کلی ناراحت اند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۴ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
این همه سال برای دولت شما آگهی پخش کرد رسانه ملی چرا حرف نزدید.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۹ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
مظلوم نمائی است!
بیچاره ها خودشان را کتک می زنند برای محبوبیت!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها