کد خبر: ۱۶۶۹۴۸
زمان انتشار: ۰۰:۳۲     ۳۰ شهريور ۱۳۹۲

* خوش و بش محرم نویدکیا که در جایگاه ویژه ورزشگاه فولادشهر حضور داشت، با هواداران سپاهان از نکات قابل توجه زمان بین دو نیمه این مسابقه بود.
* علی دایی که از نتیجه نیمه اول راضی نبود، در ابتدای نیمه دوم به طور همزمان دو بازیکن خود را تعویض کرد.
* اسکوربورد ورزشگاه ۴ دقیقه از زمان واقعی عقب بود که این موضوع، مشکلاتی را برای خبرنگاران حاضر در فولادشهر ایجاد کرده بود.
* هواداران پرسپولیس که نسبت به داور این مسابقه معترض بودند، شعارهایی علیه قهرمانی سر دادند اما با تذکر دیگر هواداران این تیم، تشویق علی دایی جای اعتراض‌ها را گرفت.
‎* در طول این مسابقه حضور زاغی نژاد دستیار کرانچار در کنار زمین قابل توجه بود.
* محمود کریمی برخلاف بازی‌های گذشته سپاهان، در اکثر دقایق این مسابقه، روی نیمکت زردپوشان نشسته بود.
‎* در بین دو نیمه، اعتراض شدید علی دایی به محسن قهرمانی در تونل ورودی به زمین، تعجب خبرنگاران را برانگیخته بود.
* در حالی که بلندگوی ورزشگاه تعداد تماشاگران حاضر در فولادشهر را ۱۲ هزار نفر اعلام کرد، اما اسکوربورد ورزشگاه عدد ۱۲۰۰ را نشان داد.
‎* هواداران سپاهان در نیمه دوم به شدت به تشویق آرش افشین و یعقوب کریمی پرداختند و خواستار حضور آن‌ها در زمین مسابقه شدند.
* در نیمه دوم همه عکاسان حاضر در ورزشگاه پشت دروازه پرسپولیس حضور داشتند و پشت دروازه سپاهان از عکاس خالی بود.
* در اواخر این مسابقه، در حالی که بازیکنان پرسپولیس توپ را به خاطر رعایت بازی جوانمردانه رها کرده بودند، امین جهان عالیان این توپ را برداشت و با نیلسون تک به تک شد اما شوت او را نیلسون گرفت. بعد از این اتفاق بود که بازیکنان دو تیم با هم درگیری فیزیکی پیدا کردند که با دخالت داور فیصله پیدا کرد.
* پس از سوت پایان این مسابقه، محمدرضا خلعتبری به طرف نیمکت سپاهان آمد و با همه بازیکنان سپاهان به خوش و بش پرداخت؛ خلعتبری در میان تشویق هواداران سپاهان زمین مسابقه را ترک کرد.
* شهاب گردان نیز پس از پایان بازی با همه بازیکنان پرسپولیس خوش و بش کرد که صحبت‌های او با نیلسون قابل توجه بود.
* بهروان پس از پایان مسابقه، محرم نویدکیا را در آغوش گرفت و برد سپاهان را به او تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که محرم هر چه زودتر به میادین بازگردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها